  • Data: 2012-03-20 18:32:17
    Temat: Re: Uwaga na rowery
    Od: Shrek <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-03-19 20:53, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > A próbowałeś kiedyś złapać rowerzystę?

    Skoro niemal połowa pijanych kierowców to roweranci, to jednak znaczy,
    że się da.

    Inna sprawa, że skoro rower to podobno pojazd, to procedura zatrzymania
    pojazdu chyba tam jakoś wygląda - choćby lizak ktoś powinien wyciągnąć.
    Więc nie jestem pewien, czy olanie krawężnika jest ucieczką w rozumieniu
    prawa;)

    Shrek.