  • Data: 2012-03-19 15:42:05
    Temat: Re: Uwaga na rowery
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...zwłaszcza wieczorem i do tego bez jakichkolwiek
    > świateł,

    Dokładnie :-). Sam jak wsiadam na rower to pierwszą
    czynnością jest włączenie światełek. A jak jadę późnym
    wieczorem autem i widzę (choć właściwiej byłoby "nie widzę")
    cyklistów-widma to szlag mnie trafia. Zeszłego lata kilka
    razy jadąc po 22 liczyłem ich i wyszło że ok. 80% jeździ po
    nocy kompletnie bez oświetlenia. Nie rozumiem dlaczego karze
    się kierowcę jak zapomni włączyć światła w południe, a zlewa
    się rowerzystę jadącego w nocy bez żadnej lampki? Człowiek
    takiego jebnie i potem kłopoty, bo oczywiście kierowca jest
    zawsze winny...