eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUwaga idzie nowe - bateria magnezowa!!!Re: Uwaga idzie nowe - bateria magnezowa!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.far
    m!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
    c-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
    not-for-mail
    Subject: Re: Uwaga idzie nowe - bateria magnezowa!!!
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <rta27m$rhc$1$horizn@news.chmurka.net>
    <5ff8c776$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <1mull7vesquwz$.nn3k3enq85cc$.dlg@40tude.net>
    <5ff97589$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    <gl3gnv7o968i.1id6hyfrz4np9$.dlg@40tude.net> <rtcao3$eet$1@dont-email.me>
    <8789266255$20210110095715@squadack.com>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sun, 10 Jan 2021 11:11:31 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <8789266255$20210110095715@squadack.com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 15
    Message-ID: <5ffad2d3$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1610273491 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 519 83.142.196.21:17985
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2689699
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 10.01.2021 o 09:57, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Byłoby to prawdą, gdyby silnik diesla pracował stale w optymalnych
    > warunkach. W odróżnieniu od elektrowni, tak jednak nie jest i w
    > rzeczywistych warunkach silnikowi diesla bardzo dużo brakuje do
    > osiągnięcia tej sprawności.

    Sprawność odpowiada _mniej_wiecej_ emisji CO2 - w polsce 1kWh z gniazdka
    odpowiada mniej więcej kilogramowi CO2 z komina. Plus VAT, bo sprawność
    ładowarki, akusów i silnika też nie jest 100%. Daje to jakieś 250g CO2
    na kilometr dla tesli. Ile "daje" przeciętny dizel?


    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: