  • 81. Data: 2013-02-15 15:53:07
    Temat: Re: Uwaga Pirat - jestem za ;-)
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    news:kflbmk$t28$1@node2.news.atman.pl...

    > Obawiam się, że "Czym skorupka..." Lepiej niech dalej czerwone będzie
    > oznaczać "stój".

    W wielu krajach nie oznacza.

  • 82. Data: 2013-02-15 16:09:56
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-02-15 15:53, Ghost pisze:

    > Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości

    > W wielu krajach nie oznacza.
    W każdym kraju oznacza to samo.
    Tylko
    -ludzie nie respektują
    -policja ma w tyle, bo nie jest opłacana z mandatów, a i tak
    ubezpieczalnia w razie czego Cię załatwi
    -kierowcy i piesi są inaczej wychowani niż nasi kowboje
    W prawie niemieckim jest dokładny zapis o czerwonym świetle i wygląda
    podobnie jak nasz, a mandatów za przechodzenie nawet nasi już trochę
    zebrali i nie piszcie głupot.

  • 83. Data: 2013-02-15 16:12:58
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-02-15 15:53, Ghost pisze:

    > Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości

    > W wielu krajach nie oznacza.
    http://www.wykop.pl/link/1340767/przechodzenie-przez
    -ulice-po-holendersku-i-niemiecku/
    byłeś kiedyś w innym kraju?

  • 84. Data: 2013-02-15 16:28:24
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Sam jesteś głupek. Czarwone to czerwone, masz stać.

    Na baczność

    Stój bo Wielki Brat patrzy !

  • 85. Data: 2013-02-15 16:39:14
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 15.02.2013 11:52, Myjk pisze:
    > Fri, 15 Feb 2013 11:48:50 +0100, ToMasz

    > Nie wiem czy moge coś napisać. Boję się pisania podobnie jak przechodzenia
    > przez jezdnię, czy to na czerwonym czy na zielonym. W naszym pięknym kraju
    > kto płaci za przechodzenie na czerwonym?

    a gdzie mieszkasz? W Polsce za głupote/lekkomyślność/nieodpowiedzialność
    płacą wszyscy pracujący obywatele. Skoro łajzy są sponsorowane to liczba
    ich rośnie, liczba sponsorów maleje

    ToMasz

  • 86. Data: 2013-02-15 17:00:13
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm>

    > Pieszy czy rowerzysta ma być świętą krową uczestniczącą w ruchu drogowym?

    W jaki sposób z niekarania za zachowanie nie utrudniające nikomu ruchu i
    nie stanowiące żadnego zagrożenia wysnuwasz wnioski o świętych krowach?
    --
    Z niekarania za to to nie, ale z przepisów wymuszających na kierujących
    pojazdami szczególne zachowania wobec pieszych i rowerzystów już tak. Można

  • 87. Data: 2013-02-15 17:06:09
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>

    > Ba ma mniejszy pęd.

    To ma być bardziej karany a nie mniej. Co ma w ogóle pęd do kręcącego się
    wiatraka.

  • 88. Data: 2013-02-15 17:20:56
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "DoQ" <d...@g...com>

    > O masz, a zdajesz sobie sprawę o istnieniu skrzyżowań bez sygnalizacji,
    > gdzie kierowca podejmuje decyzję kto dot. pierwszeństwa przejazdu? Jaki to
    > ma związek z przejazdem samochodem przez skrzyżowanie na czerwonym świetle
    > a tym bardziej łażeniem pieszych ?

    No ma, wszędzie chodzi o to, by poruszać się nie stwarzając zagrożenia.
    Jeśli te światła nie umieją dostosować swojego działania do potrzeb to
    pojawiają się głosy by dopuścić ignorowanie ich.

  • 89. Data: 2013-02-15 17:27:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości grup

    > Ale żeby nie było - uważam, że przechodzenie na czerwonym, gdy nie stwarza
    > się zagrożenia, nie wymusza pierwszeństwa, nie naraża, nie powoduje itp.
    > nie powinno być karane.

    Dokładnie.
    Podobnie jak wszystkie inne czynności w tym, olewanie limitów.

  • 90. Data: 2013-02-15 17:34:42
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2013-02-15 13:49, DoQ pisze:

    > Po co PORD, zasady, ograniczenia i obowiązki. Niech każdy sam ocenia wg.
    > własnego widzimisię!

    Na zielonej strzałce się zatrzymujesz? Do 50km/h po mieście jeździsz?
    Czy jednak uważasz, że możesz sobie pozwolić na więcej...?

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.