  • 131. Data: 2013-02-17 13:42:15
    Temat: Re: Uwaga Pirat - jestem za ;-)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 16 Feb 2013 19:00:36 +0000 (UTC), Budzik

    > dawaj jakiś przykład. :)

    Masz przykład choćby w tym wątku. BaX. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 132. Data: 2013-02-17 14:34:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2013-02-15 15:53, Ghost pisze:

    > Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości

    >http://www.wykop.pl/link/1340767/przechodzenie-prze
    z-ulice-po-holendersku-i-niemiecku/
    >byłeś kiedyś w innym kraju?

    Ja pierdole, nawet wlasnymi linkami udowaniasz, ze jestes kretynem.

  • 133. Data: 2013-02-17 17:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zapłaci za to... kto? :P

    zarządca drogi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 134. Data: 2013-02-17 17:00:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Masz przykład choćby w tym wątku. BaX. :P

    możesz przytoczyć, skoro to tój argument? Albo zalinkować?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 135. Data: 2013-02-17 17:21:29
    Od: u...@d...invalid

    On 15.02.2013 10:08, DoQ wrote:
    > Oglądałem jakąś powtórkę, policja zorganizowała akcję nastawioną na
    > pieszych i ich przechodzenie po przejściu na czerwonym.
    > Niektóre piesze zgrywusy spodziewały się ewidentnie upomnienia albo 5
    > dych mandatu, a tu ups.. taryfikator, 250PLN albo sąd. Za jednym
    > zamachem wykosili grupę chyba z 10 osób, czyli zarobili 2,5k od ręki -
    > łatwa kasa:)
    >
    > Jestem jak najbardziej za, szkoda że do tego trzeba specjalnych akcji...
    Tia, czerwone, światła postawione nie wiadomo po co, bo ruch bliski
    zera, 100m w lewą 0 aut, w prawą 0 aut a ja jak debil mam stać i czekać
    na zielone. Sorki, ale to nie światła zabijają tylko samochody.

  • 136. Data: 2013-02-17 20:29:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 17 Feb 2013 16:00:13 +0000 (UTC), Budzik

    > zarządca drogi?

    Zarządca drogi skąd bierze na to pieniążki?

    --
    Pozdor Myjk

  • 137. Data: 2013-02-18 09:08:51
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Na baczność

    Możesz na rękach, jeden uj.

  • 138. Data: 2013-02-18 09:37:01
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Masz przykład choćby w tym wątku. BaX. :P

    Sensowne znaczy jakie? Czerwone to ide bo nic nie jedzie?

  • 139. Data: 2013-02-18 11:43:57
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 17-02-2013 o 00:29:24 mk4 <m...@d...nul> napisał(a):

    > Statystyczny czlowiek to jednak ignorant. Potrzebuje prostych przepisow.

    Ale przecież nie chodzi ot o, żeby wszyscy zaczęli masowo przechodzić na
    czerwonym, tylko żeby nie karać jeśli nikomu to nie przeszkadza. Przepisy
    niech pozostaną proste: czerwone - stój. Wystarczy w taryfikatorze
    mandatów zmienić z "za przechodzenie na czerwonym" na "za zaburzenie ruchu
    przez przechodzenie na czerwonym".

    --
    SW3
    ----

  • 140. Data: 2013-02-18 12:00:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zarządca drogi skąd bierze na to pieniążki?

    Powiedz co masz powiedziec.

    P.S. Pieniążki?

    --
    Pozdrawia... Budzik