  • Data: 2013-02-15 22:05:32
    Temat: Re: Uwaga Pirat - jestem za ;-)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-15 21:50, DoQ pisze:

    > Widocznie za mało.

    :) Sporo ludzi jednak się zatrzymuje, ale trzeba przyjąć, że na pms
    to nie występuje, podobnie jak zatrzymywanie się przed stopem.
    Występuje za to powszechna amnezja i bujanie ślepego :>

    > Dostosowuje się, nie stać mnie na utratę PJ.

    Niektórzy to tutaj bez uprawnień jeździli (a może i jeżdżą) i jeszcze
    traktowali to jako pewien rodzaj awansu społecznego, czy swej wyższości
    :) Dziwnym trafem poza Polską przepisy są bardzo podobne i jakoś tam
    potrafią się ludzie dostosować (w tym i nasi, choć nie wszyscy).
    Walczyć trzeba z debilizmami drogowymi i to najlepiej 'ich' własną
    bronią, czyli dostosowaniem się do regulacji i rozwiązań. Jak się
    zaczną robić niebotyczne korki to szybko coś wymyślą, a jak ludzie
    sobie 'radzą' sami, to 'władza' ma wszystko w d i jeszcze klęski
    w sukces na papierze przełoży. Co 50 w mieście - nie ma co zap*,
    ponieważ czas przejazdu się nie skróci (a wręcz może się wydłużyć),
    a złapać parę punktów szkoda.