  • Data: 2013-02-16 19:00:16
    Temat: Re: Uwaga Pirat - jestem za ;-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail x...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > no może
    > z tym, że taki przebiegający raczej zostanie przejechany, a nie kogoś
    > przejedzie.

    Najprawdopodobniej.
    Tylko że to nic nie zmienia.
    Takie przebieganie odbywa się w okolicy przejśc dla pieszych a wiesz jak
    może skończyć się np. utrata panowania nad samochodem w takim miejscu?
    (w Poznaniu mieliśmy taki przykłąd przy skrzyżowaniu Warszawskiej i św
    Michała kilka lat temu, chociaż tam było też ponoć znaczne przekroczenie
    predkosci)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,