  • 41. Data: 2011-03-10 01:56:12
    Temat: Re: Uwaga Na Sklep MOTOSKY Warszawa
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 10 Mar 2011 00:38:00 +0100, zefir
    <z...@s...pl> wrote:

    [...]
    > Wstrząsnęła mną Twoja historia, uważam, że to że nikogo nie zabiłeś
    > przez tę lampę ani sam nie zginąłeś to prawdziwy cud! A taki licznik
    > wyskalowany w milach, nie zauważony przy zakupie, to dopiero jest
    > morderczy. Ponoć nie uspokaja się dopóki nie zostanie obryzgany krwią
    > motocyklisty z 12-to letnim stażem.

    No, frajerom to można kit wciskać, niska szkodliwość społeczna, wiadomo.

    Na szczęście Prawdziwemu Polakowi nikt nigdy kitu nie wciśnie, bo zna
    się na wszystkim. A jak trafi na jakiś obszar, na którym się nie zna i
    ktoś go natnie to się szybko douczy i już będzie mądry na przyszłość!

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 42. Data: 2011-03-10 18:35:14
    Od: g...@p...onet.pl

    > Jak sam miałeś to w doopie i jeździłeś jak palant...

    > Pomysl zanim cos napiszesz. Chyba fakt, ze wybralem sie do sadu swiadczy o
    tym, ze nie mialem tego w dupie. Jak tylko wyszlo co jest grane motor powedrowal
    do garazu.

    > Typowy oszołom, co pójdzie do Strasburga a lampy za stówke nie wymieni...

    > No tu mnie rozbawiles :-)) Tu nie chodzi o stowke (lampa kosztuje 2000pln) a o
    zasade. Jezeli ktos Cie oszukuje to chyba normale jest, ze chcesz sprawe
    wyjasnic i obronic siebie i przyszlych kupcow przed oszustami. I wiesz co po
    czesci sie udalo bo przez moja sprawe dealer stracil przedstawicielstwo i juz
    nie robi innych w bambuko.

  • 43. Data: 2011-03-10 23:30:32
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 10.03.2011 02:56, Leszek Karlik pisze:
> [...]
    > się na wszystkim. A jak trafi na jakiś obszar, na którym się nie zna i
    > ktoś go natnie to się szybko douczy i już będzie mądry na przyszłość!

    Ależ ja nie kwestionuję zasadności roszczeń, rozbawiła mnie tylko ta
    pełna dramaturgii argumentacja. Gdybym był sędzią i taki koleś do mnie
    przyszedł i zamiast powiedzieć: "kupiłem motocykl, którego wyposażenie,
    pomimo deklaracji sprzedającego, jest niezgodne z homologacją i polskimi
    przepisami a sprzedający moje żądanie przywrócenia do stanu właściwego
    lub zwrot pieniędzy odrzucił" powiedział: "sprzedający umyślnie narażał
    moje życie i zdrowie zatajając niezgodność wyposażenia motocykla z
    deklaracją" to też bym go wysłał na drzewo. Od takiego postępowania
    tylko krok do absurdalnych pozwów rodem z USA.

    --
    pzdr.
    zefir