  • Date: Sun, 01 May 2011 08:21:10 +0200
    From: BAREK <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Utrata wartości samochodu od salonu w miarę lat....

    > Z własnego doświadczenia zakupowego - małe tanie samochody które
    > wolno i dośc liniowo tracą na wartości,
    > Za to auto klasy wyższej tracące najwięcej wartości w pierwszych latach
    > (bo poźniej nie bardzo jest już z czego tracić), dobrze utrzymane i
    > bezwypadkowe kupione za ułamek ceny wydaje się doskonałym zakupem.
    W sumie to o takiej zależności - innym spadku wartości dla aut tanich i
    ekskluzywnych zapomniałem, może głównie dla tego, że akurat myślę o
    samochodzie ze średniej półki.
    Wydaje mi się też, że pieniądze wydane na dodatkowe wyposażenie
    najszybciej znikają. Przy sprzedaży używanego auta bogate wyposażenie
    nie tyle wpłynie na cenę, co bardziej przyspieszy znalezienie klienta.
    Tak w ogóle, to ceny dodatkowego wyposażenia są zazwyczaj z sufitu :-) i
    dlatego potem też częstą praktyką jest, dawanie przez sprzedawców
    upustów, w postaci dodatkowego wyposażenia;
    -łatwiej dostać rabat na wypasionej furze, niż na podstawowych modelach,
    i tak samo na drogich autach niż na małych tanich samochodach.

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl