eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUszkodzony rozrząd › Re: Uszkodzony rozrząd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsfeed.straub-nv.de!newsfeed.kamp.net!newsfeed0.kamp.net!nx01.iad01.new
    shosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl
    !unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 03 May 2011 18:25:45 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uszkodzony rozrząd
    References: <4dbf0d77$1@news.home.net.pl>
    <4dbfcab3$0$2508$65785112@news.neostrada.pl>
    <4dbfd1e6$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
    <4dbfe3b5$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
    <4dbfec12$0$2504$65785112@news.neostrada.pl>
    <4dbff002$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    <ipots9$bni$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <ipots9$bni$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 37
    Message-ID: <4dc02c88$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.24.82
    X-Trace: 1304439944 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2454 83.23.24.82:17720
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2365809
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-03 14:53, Kuba (aka cita) pisze:
    >
    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    > news:4dbff002$0$2438$65785112@news.neostrada.pl...
    >>
    >> Tak jak policzyłem - naprawa około 2000zł.
    >> I jest silnik z wiadomą historią i przebiegiem.
    >
    > 2000zł to koszt czego?
    > Całkowitej naprawy silnika po urwanym pasku i zaworach, które spotkały
    > sie z tłokami?

    Oczywiście, a jaki problem?
    Koszt zaworu+prowadnica+uszczelniacz będzie w granicach 50-60zł za sztukę.
    Reszta to nowy pasek, uszczelki i za te 3h pracy jednego mechanika.

    Wbrew tego co wielu ludzi sądzi, to wcale nie jest jakaś kosmicznie
    droga naprawa, szansa że zawór wpadł do cylindra i narobił tam szkód
    jest naprawdę minimalna.

    > hmm... w jakim samochodzie?

    hmmm... w każdym?
    2000zł to kosztowało w Pugu 307.
    800zł w Punto II, ale tam zrobiłem to sam i musiałem tylko kupić części.
    Oba 16V.

    Akurat to co ulega zniszczeniu po zerwaniu paska kosztuje bardzo podobne
    pieniądze niezależnie od klasy i marki samochodu.
    Kwestia tylko ilości zaworów w silniku.

    Tylko oczywiście wymaga to skorzystania z usług warsztatu, który nie
    będzie z klienta robił głupka. Bo jak zobaczą gościa z nową, drogą furą,
    to mogą go próbować wydoić, powtarzając legendy miejskie że silniki po
    zerwaniu paska ulegają całkowitemu i nieodwracalnemu zniszczeniu i
    remont kosztuje 10000zł minimum.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: