  • 1. Data: 2010-02-17 07:11:42
    Temat: Uszkodzony pendrive
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    Witam! Żonka mi płacze, bo uszkodził się jej pendrive a miała tam b. ważny
    plik. Jest to jakiś pendrive "noname", objawy: dioda czerwona nie świeci,
    system nie widzi go. Czy jest jakiś sposób (poza wydatkiem 600 zł za usługę)
    aby odzyskać dane? A może ktoś z Was wydobył by te dane...? Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-02-17 09:08:21
    Temat: Re: Uszkodzony pendrive
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 08:11:42 +0100, Maxi napisał(a):

> [...]
    > aby odzyskać dane? A może ktoś z Was wydobył by te dane...? Pozdrawiam!

    Ja za kartę pamięci płaciłem 200 :) Spróbój go ponaginać na łączeniu złącza
    z płytką która jest pod plastikiem (możesz wpierw rozebrać)
    U mnie głównie na niestykaniu polegały usterki. Trzeba było włożyć pena do
    portu i dociskać go w którąś stronę palcem wtedy działał :>
    --
    marcin

  • 3. Data: 2010-02-17 20:35:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maxi" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > usługę)
    > aby odzyskać dane? A może ktoś z Was wydobył by te dane...? Pozdrawiam!

    Warto go otworzyć i obejrzeć pod lupą czy któryś scalak nie odpadł od płytki
    i ewentualnie ładnie go dolutować...

  • 4. Data: 2010-02-17 20:39:25
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Maxi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam! Żonka mi płacze, bo uszkodził się jej pendrive a miała tam b. ważny
    > plik.

    Chyba nieważny, skoro nie miała kopii zapasowej.
    Dane dzielimy na ważne i nieważne, te które nie posiadają kopii zapasowej są
    nieważne.

    sorki za offtopic. :-)

    Można go rozebrać i spóbować poprawić luty złącza USB.

  • 5. Data: 2010-02-18 09:39:12
    Od: "xantos" <t...@e...com.pl>

> [...]
    usługę)
    > aby odzyskać dane? A może ktoś z Was wydobył by te dane...? Pozdrawiam!

    Witam.
    Naprawiałem taki pen z takimi samymi objawami.
    Oderwały sie złączki od gniazda USB ,był chyba szarpnięty lub naciśniety jak
    siedział w gnieździe.
    Trzeba rozebrać obudowę,polutowac złącza .

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-02-18 17:14:49
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Maxi zapodal(a):

    > aby odzyskać dane? A może ktoś z Was wydobył by te dane...? Pozdrawiam!

    skąd jesteś?
    Jak nie świeci to może być uszkodzenie fizyczne, ale spróbować warto.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 7. Data: 2010-02-18 21:29:04
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    > Maxi zapodal(a):

    > skąd jesteś?
    > Jak nie świeci to może być uszkodzenie fizyczne, ale spróbować warto.

    z Krakowa, zamierzam w weekend rozebrać go

  • 8. Data: 2010-02-19 17:45:01
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    Dziękuję wszystkim za podpowiedzi i dodanie otuchy!
    Rozebrałem i po wielu uciskach znalazłem ten właściwy ucisk przy którym załapał...
    Jestem happy, bo uszczęśliwiłem żonkę.. Pozdrawiam!

  • 9. Data: 2010-02-22 15:01:08
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 19-02-2010 18:45, Maxi pisze:
    > Dziękuję wszystkim za podpowiedzi i dodanie otuchy!
    > Rozebrałem i po wielu uciskach znalazłem ten właściwy ucisk przy którym załapał...
    > Jestem happy, bo uszczęśliwiłem żonkę.. Pozdrawiam!

    to się żonka teraz pewnie odwdzięczy ? hehe :)