  • 21. Data: 2010-11-09 00:48:58
    Temat: Re: Uszkodzone moto z US?
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-11-08 14:24, Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka
    > ***"AlF"
    > Prawo w USA sie roznie nieco od stanu do stanu. np w AZ mimo ze sie ma
    > Salvage Title mozna pojad poddac inspekcji i jesli przejdzie to ponownie
    > zarejestrowac.

    W UK jest podobnie. U Nas tylko w Polszy nawet sprzet po ostrym dzwonie
    dalej jezdzi i nie ma historii powypadkowej nawet nigdzie zbazowanej
    coby sprawdzic czy ktos nie mial kiedys porzadnego backflipa i
    generalnie wszystko to funkiel nowki same.

    > Rozmawialismy o polskim prawie ktore jest zajebiscie nie spojne i
    > nieprecyzyjne...

    I miejscami wielokrotnie glupie ;)

    > Nie mam zadnych informacji o problemach w rejestracji pojazdu z S T -
    > natomiast dostalismy istrukcje z MI iz pojazdy z CofD nie podlegaja
    > rejestracji w RP

    Oficjalnie moze i nie podlegaja ale w tym kraju prawie wszystko da
    sie/lub dalo zarejestrowac, jak nie w miescie to na wsi.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 22. Data: 2010-11-09 04:30:42
    Od: AlF <s...@g...com>

    Tytus z fabryki wrote:
> [...]
    > zarejestrowac.
    >
    > Rozmawialismy o polskim prawie ktore jest zajebiscie nie spojne i

    wlasnie mi o to chodzi. jest mozliwosc ze w najblizszej przyszlosci bede
    wysylal mojego gixera do Polski i dlatego sie zastanawiam jak to zrobic,
    czy przemianowac tuataj na pojazd publiczny czy w Polsce.

    Tak nawiasem, nie wiesz czy pojazd torowy uzywany na terenach
    zamknietych musi byc zarejestrowany?

    > Nie mam zadnych informacji o problemach w rejestracji pojazdu z S T -
    > natomiast dostalismy istrukcje z MI iz pojazdy z CofD nie podlegaja
    > rejestracji w RP

    bylem pod wrazeniem ze CofD to to samo co ST. dowiem sie wiecej i
    napisze wiecej.

    Pozdr,
    A.

  • 23. Data: 2010-11-09 08:39:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 08 Nov 2010 21:30:42 -0700 osobnik zwany AlF wystukał:

    > Tak nawiasem, nie wiesz czy pojazd torowy uzywany na terenach
    > zamknietych musi byc zarejestrowany?

    jeżeli nie jeździsz po drogach publicznych to nie musi.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2010-11-09 14:08:12
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"AlF"
    wlasnie mi o to chodzi. jest mozliwosc ze w najblizszej przyszlosci bede
    wysylal mojego gixera do Polski i dlatego sie zastanawiam jak to zrobic, czy
    przemianowac tuataj na pojazd publiczny czy w Polsce.

    Co to jest pojazd publiczny???
    Moze sie tak nie spiesz z ta wysylka - jest tu dwoch szukajacych wlasnie w
    miare swiezych GSXR do latania po torze - czyli nie musza miec mozliwosci
    rejestracji.
    Moze wyslemy je wspolnie.

    *** Tak nawiasem, nie wiesz czy pojazd torowy uzywany na terenach
    zamknietych musi byc zarejestrowany?

    Zdecydowanie nie - choc rodzi to niemoznosc ubezpieczenia takiego
    motocykla - co czasem moze kogos zdenerwowac jak mu taki nieubezpieczony w
    kufer na torze wjedzie :)

    *** bylem pod wrazeniem ze CofD to to samo co ST. dowiem sie wiecej i
    napisze wiecej.

    Ze tak powiem :) Twoje wrazenie nie jest w tym przypadku istotne - istotne
    co na ten temat napisal Minister Infrastruktury w RP.
    http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/download.php?id=
    2569
    nie wiem tylko czy to bedzie widoczne dla osob nie zalogowanych

    Tytus z fabryki

  • 25. Data: 2010-11-09 14:12:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-09, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > Zdecydowanie nie - choc rodzi to niemoznosc ubezpieczenia takiego
    > motocykla - co czasem moze kogos zdenerwowac jak mu taki nieubezpieczony w
    > kufer na torze wjedzie :)

    A tyle sie mowi "Patrz w lusterka, motocykle sa wszedzie"...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2010-11-09 18:05:39
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2010-11-09 15:12, AZ wrote:

    > A tyle sie mowi "Patrz w lusterka, motocykle sa wszedzie"...

    tak z ciekawości włączę się z pytaniem: jak ma się ubezpieczenie OC/AC
    do jazdy po torze?

    --
    jeDrASS

  • 27. Data: 2010-11-09 19:06:52
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-11-09 19:05, jeDrASS pisze:

    > tak z ciekawości włączę się z pytaniem: jak ma się ubezpieczenie OC/AC
    > do jazdy po torze?

    Zazwyczaj nie działa.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 28. Data: 2010-11-09 21:29:38
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Monster"
    jeDrASS pisze:
    tak z ciekawości włączę się z pytaniem: jak ma się ubezpieczenie OC/AC
    do jazdy po torze?

    Zazwyczaj nie działa.

    Z naciskiem na zazwyczaj zwlaszcza wsrod cywilizowanych ludzi

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 29. Data: 2010-11-13 05:25:28
    Od: AlF <s...@g...com>

    Tytus z fabryki wrote:

> [...]
    > miare swiezych GSXR do latania po torze - czyli nie musza miec mozliwosci

    bedziemy myslec. a w ogole da sie wraki zciagac? czy placi sie takie
    samo clo?

> [...]
    >
    > Zdecydowanie nie - choc rodzi to niemoznosc ubezpieczenia takiego
    > motocykla - co czasem moze kogos zdenerwowac jak mu taki nieubezpieczony w

    ciekawe, bo w USA (albo przynakniej Arizonie) jest odwrotnie -
    ubezpiecznie pierwsze, bo bez niego nie zarejestrujesz (to znaczy
    zarejstrujesz, ale szybko zawiesza rejestracje jak nie ma OC)

> [...]
    2569
    > nie wiem tylko czy to bedzie widoczne dla osob nie zalogowanych

    mi nie czyta. wiadomo, ze wrazenie nie istotne, ale jesli ST == CofD to
    wczesniej czy poznie wylapia to w Polsce ...

  • 30. Data: 2010-11-15 12:10:13
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Witam
    ***"AlF"
    mi nie czyta. wiadomo, ze wrazenie nie istotne, ale jesli ST == CofD to
    wczesniej czy poznie wylapia to w Polsce ...

    Wlasnie nie - wazne jest to co znajduje sie w ST - dopuszczalne jest
    rejestrowane niektorych pojazdow z ST.
    Zdecydowanie nie wolno rejestrowac tylko tych z CofD

    Tytus z fabryki