  • 1. Data: 2016-03-17 15:38:47
    Temat: Uszkodzona opona
    Od: Tomasz <j...@g...com>

    Zauwazylem wybrzuszenie na oponie i slad jakby po cieciu nozem (jak na zdjeciu).Jak
    myslicie czy jest to naciete nozem czy moze tez opona poprostu pekla w ten sposob?

    http://de.share-your-photo.com/377740405d

    http://de.share-your-photo.com/026e0d7f79

  • 2. Data: 2016-03-17 15:53:39
    Temat: Re: Uszkodzona opona
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 15:38:52 UTC+1 uzytkownik Tomasz napisal:
> [...]
    myslicie czy jest to naciete nozem czy moze tez opona poprostu pekla w ten sposob?

    Wjechales w dziure o ostrej krawedzi, na tej krawedzi rozciales opone,
    a sila uderzenia dodatkowo uszkodzila kord i spowodowala powstanie
    wybrzuszenia.

    Pozdrawiam
    MK

  • 3. Data: 2016-03-17 18:27:48
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2016-03-17 o 15:38, Tomasz pisze:
> [...]
    myslicie czy jest to naciete nozem czy moze tez opona poprostu pekla w ten sposob?

    Myślisz, że zamach? Nie nazywasz się aby na "D"?

  • 4. Data: 2016-03-17 19:59:24
    Od: Tomasz <j...@g...com>

    Am Donnerstag, 17. März 2016 18:27:59 UTC+1 schrieb Scobowski:
    zdjeciu).Jak myslicie czy jest to naciete nozem czy moze tez opona poprostu pekla w
    ten sposob?

    > Myślisz, że zamach? Nie nazywasz się aby na "D"?

    nie takie zeczy siezdarzaja.a mam jednego wroga psychola.nie nie nazywam sie Donald
    ani dupa

  • 5. Data: 2016-03-17 20:04:05
    Od: Tomasz <j...@g...com>

    Am Donnerstag, 17. März 2016 15:53:41 UTC+1 schrieb Marcin Kiciński:
> [...]
    >
    > Wjechales w dziure o ostrej krawedzi, na tej krawedzi rozciales opone,
    > a sila uderzenia dodatkowo uszkodzila kord i spowodowala powstanie

    Byc moze tak bylo chociaz nie przypominam sobie.Jednak wyglada to jaj ciecie i pod
    takim katem ze idealnie pasuje wygodnie reka

  • 6. Data: 2016-03-17 20:24:09
    Od: twistedme <t...@o...pl>

> [...]
    myslicie czy jest to naciete nozem czy moze tez opona poprostu pekla w ten sposob?

    O ile nacięcie można by pewnie zrobić nożem, to jak ręcznie zrobić taki
    balon? A ta czarna plama na rancie felgi to co jest?

  • 7. Data: 2016-03-17 22:04:01
    Od: Tomasz <j...@g...com>

    Am Donnerstag, 17. März 2016 20:24:07 UTC+1 schrieb twistedme:
> [...]
    > >
    > O ile nacięcie można by pewnie zrobić nożem, to jak ręcznie zrobić taki
    > balon? A ta czarna plama na rancie felgi to co jest?
    moze zrobic naciecie co oslabilo opone i zrobil sie balon.czarna plama nie
    zrwocilem uwagi jutro sie przyjze.

  • 8. Data: 2016-03-17 22:18:48
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    na mój chłopski rozum to zadzwoniłeś w jakąś głębszą dziurę lub szybko
    pocałowałeś wysoki krawężnik. nie szukaj winnych:) no może poza kierowcą;)

  • 9. Data: 2016-03-17 23:33:11
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-03-17 o 19:59, Tomasz pisze:
> [...]
    ten sposob?

    > nie takie zeczy siezdarzaja.a mam jednego wroga psychola.nie nie nazywam sie

    Profilaktycznie wstań jutro przed 6-tą. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2016-03-18 08:43:12
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 17 Mar 2016 07:38:47 -0700 (PDT)
    Tomasz <j...@g...com> wrote:

    > ZauJak myslicie czy jest to naciete nozem czy moze tez opona poprostu pekla w ten
    sposob?

    Sam sobie to zafundowałeś tak jak to sugerują inni naprawdopodobniej w jakiejś
    dziurze.

    Dowody masz jak na dłoni. Po pierwsze nie jest to pojedyncze nacięcie, na
    wybrzuszeniu masz, na tej kratkowanej części, masz równoległe mniejsze cięcie, a jak
    się przyjrzysz, to linia tego cięcia schodzi aż prawie do felgi i wyraźna jest aż do
    oznaczenia na oponie G4.

    Przejechałeś przez coś, albo obok czegoś o ostrych krawędziach, o czym świadczy
    własnie linia cięcia, że nastąpiło to w ruchu.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń