  • 131. Data: 2013-12-09 17:27:43
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > No i jaki to ma zwiazek z dzwonieniem pod 112 w sprawie zmiany kola?
    > Bo chyba cos mi umknelo...

    Ma motor, a nie potrafi użyć myśleć...

  • 132. Data: 2013-12-09 17:29:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > To Ci odpisalem, ze jak mialem 3330 to tez moglem to zrobic ale co to zmienia?

    Z twojej wypowiedzi wynika, że trzeba mieć smartfon, aby znaleźć numer telefonu
    pomocy drogowej.

  • 133. Data: 2013-12-09 18:21:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Bo jaśnie Panu muszą drogę do czysta wysuszyć i jeszcze globalne
    > ocieplenie zrobił żeby nie zmarzł? A dupę sam potrafisz sobie podetrzeć
    > czy kamerdyner musi?

    Następny co p...i tylko. Jak droga jest do jeżdżenia to się ją utrzymuje by
    się do tego nadawała. Taka umowa. Jak się przez zaniedbanie nie nadaje to
    się zabezpiecza przed powstaniem szkód na zdrowiu inaczej choćby przez koc i
    kawę. Na całym świecie tak jest tyle, że nie w każdej sytuacji.

  • 134. Data: 2013-12-09 18:26:55
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > nie ma jedengo numeru pomocowego.

    Takie właśnie odnoszę wrażenie, że nie ma.

    >Jest wolny rynek.

    W czym to przeszkadza ? Przecież jakbym na wolnym rynku samodzielnie
    zatrudnił gościa co czeka na telefonie i szuka najbliższego warsztatu to
    ustroju bym nie zmienił tylko wykorzystał. No to zatrudniliśmy takich gości.
    Naprawdę uważasz, że sytuacja nie zasługuje ? Ale Ty przeczytaj najpierw co
    ja napisałem a nie myśl, że mi się koła nie chciało zmieniać. Bo tłukę tutaj
    dość oczywiste sprawy.

  • 135. Data: 2013-12-09 18:28:44
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "TOMASZEK" <t...@f...onet.pl>

    > Numer 112 to w ogóle słaby numer do czegokolwiek w tym kraju. Kto próbował
    > ten wie.

    Korzystałem już skutecznie z tego numeru do uzyskania pomocy w zmianie koła.
    Korzystali koledzy. Więc nie jest tak, że nigdy nie da się. Ale faktem jest,
    że obsługiwany jest przez policję i straż a nie centrum pomocowe.

  • 136. Data: 2013-12-09 18:30:04
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > Moze dlatego, ze kazdy z byle pierdola dzwoni pod 112? Jezeli komus
    > potrzebna
    > jest tylko straz albo policja to ma dzwonic na odpowiedni numer a nie 112.

    Nie, ma dzwonić na 112 bo ten numer pamięta a inne nie.

    > 112 ma pomoc w skoordynowaniu kilku sluzb.

    Znaczy dzwonią służby między sobą ?

  • 137. Data: 2013-12-09 18:34:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > No i jaki to ma zwiazek z dzwonieniem pod 112 w sprawie zmiany kola?

    Szczere pole, temperatura ujemna, ślisko, ciemno, słabe ubranie, droga
    krajowa. Czemu miałbym nie zadzwonić na 112 ?!

    > Bo chyba cos mi umknelo...~

    Najwyraźniej

  • 138. Data: 2013-12-09 18:35:14
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > Eee tam, jak widac to zawsze mozna w traske wyskoczyc w dresiku i bez
    > klucza do kol, przeciez w razie W zadzwoni sie pod 112 ;-)

    Znaczy Ty jeździsz bez klucza ? To rzeczywiście niezbyt roztropnie. Nie
    zmienia, że jak się do mnie o pomoc zwrócisz to Ci jej udzielę.

  • 139. Data: 2013-12-09 18:39:13
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > No coz, trzeba takich niereformowalnych wychowywac w taki a nie inny
    > sposob.

    Tak, złożę skargę.

    > Nastepny razem nie zadzwoni pod 112, bo kto wie czy jakby mu podal numer
    > do
    > pomocy drogowej to czy nastepnym razem by nie zadzwonil po numer
    > najblizszej
    > pizzeri czy kebaba bo umiera z glodu?

    Następnym razem to ja ten numer zapewne otrzymam.

    > Numer 112 sluzy do powiadamiania o NAGLYCH sytuacjach. Wjechanie w dziure
    > i niemoznosc zmiany kola nie jest nagla sytuacja.

    Nie ? Naprawdę ? Cały dzień się do tego przygotowywałem ? Specjalnie kurtki
    nie brałem i nie wyszukałem w sklepie lepszego klucza oraz hit ... deski ze
    sobą nie wiozłem ? Ja sobie poradziłem. Pomyśl czy np twoi rodzice w
    podeszłym wieku by sobie poradzili. Mają autostradą jeździć z tego powodu ?

    Ty się chłopie pięć razy puknij w głowę !!!

  • 140. Data: 2013-12-09 18:40:07
    Od: a...@g...com

    Z mojej wypowiedzi wynika, że w dobie smartfonow ludzie dzwonią na 112 po numer
    pomocy drogowej.