eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dnoRe: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.bluew
    orldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.com!ne
    ws.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Date: Thu, 12 Dec 2013 20:11:09 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy
    drogowej - jakieś dno
    In-Reply-To: <l8cviq$p33$1@mx1.internetia.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1312122007550.3420@quad>
    References: <l82ao4$h8j$1@mx1.internetia.pl> <l82h3l$6a3$6@node2.news.atman.pl>
    <l82olr$she$1@mx1.internetia.pl>
    <8...@p...pl.invalid>
    <l84bq1$3p0$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@p...pl.invalid>
    <l84cv9$5ee$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <l84eqe$7hs$1@node1.news.atman.pl> <l85fhg$c70$1@node1.news.atman.pl>
    <l85g94$aj0$1@node2.news.atman.pl> <l85i23$jgq$1@mx1.internetia.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1312120149350.2836@quad> <l8cviq$p33$1@mx1.internetia.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 26
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1386876393 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2176 83.15.167.123:64260
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2351
    X-Received-Body-CRC: 2485034661
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2514862 pl.soc.prawo:732663
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 12 Dec 2013, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>
    >
    >> Jak piekarz Cię kojarzy w roli stałego klienta, a będzie miał pod
    >> ręką potrzebną Ci informację, to Ci ją poda.
    >
    > Ale on żyje z chleba (oc) i z bułek (assistanse). Nie da mi bułki
    > (assistance) dlatego, że mnie nie stać na chleb (oc). Może mi niczego nie dać
    > (telefon).

    To prawda, że może.
    Ale korzystniejsze wydaje się zaciąganie wędką z numerem telefonu
    i tekstem "a assistance pan nie chce" na końcu, niż wysłanie na
    drzewo.
    Dlatego IMO byłoby sensowniej właśnie ubezpieczyciela pytać, niż
    alarmowych.

    > Jest zresztą skrajnie głupie zawracać
    > ludziom gitarę jak jest 112.

    Obawiam się że masz własną definicję funkcjonalności 112.
    To NIE JEST telefon pomocowy "w drobnych sprawach dnia codziennego"
    i już.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: