eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Data: 2013-12-12 01:04:40
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 9 Dec 2013, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "TOMASZEK" <t...@f...onet.pl>

    > [...] Niestety nie wożę ze sobą deski. Może według Ciebie powinienem ?

    Wygląda, że dziwi Cię odpowiedź "tak". Dziwne.

    > Niby czemu miałbym ubierać się lepiej
    > jak ogrzewanym samochodem jechałem ?

    Nie wiem, spytam kolegi który kiedyś sobie ucho odmroził.
    Został w roli dyżyrnego, na zasadzie "ktoś musi", kiedy jeden
    z dwu razem jadących pojazdów odmówił współpracy z obecnymi.

    > Koleją też trzeba się ubierać na mrozy by koła zmieniać ?

    A po co koła?
    Sam mróz nie starczy? ;)
    Statystyczny pasażer (nie podjeżdżający taksówką pod sam peron)
    jest wystarczająco ubrany do aktualnej pogody, aby sama ochrona
    od wiatru (zapewniana przez zatrzymany z polu i odcięty od prądu
    wagon) dawała mu szansę przeżycia.

    > Nosz k... dzwonię po pomoc i oni to robią. Ale znajdź tę
    > pomoc. Sobie spróbujcie znaleźć pomoc w losowym miejscu na mapie to
    > zobaczycie co z tego wyjdzie.

    Problemem jest GDZIE jej szukać. Argumentów nie ma sensu powtarzać :)
    Bo oczywiście wstęp zrobiłeś słuszny, tylko pytania dlaczego
    miałbyś dzwonić do "swojego OC" (w innym miejscu) akurat nie rozumiem.
    Odniosę się w tamtej gałęzi.

    pzdr, Gotfryd