  • 11. Data: 2012-06-24 13:46:32
    Temat: Re: Uszczelka w kasku - czym przykleic
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-24 13:26, Kuczu pisze:

    > Na to pytanie odpowie alkomat.

    Nie odpowie, bo jestem jednym z nielicznych przypadkow, ktore malo
    alkoholu pija (jedno, dwa piwa na miesiac) a juz na pewno nie prowadza
    pojazdow mechanicznych pod wplywem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 12. Data: 2012-06-24 14:36:11
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-24 13:46, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Nie odpowie, bo jestem jednym z nielicznych przypadkow, ktore malo
    > alkoholu pija (jedno, dwa piwa na miesiac)

    Przykro mi. Wspolczuje

    > a juz na pewno nie prowadza
    > pojazdow mechanicznych pod wplywem.

    Po to sa alkomaty zeby wlasnie nie prowadzic pod wplywem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 13. Data: 2012-06-24 18:41:55
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sun, 24 Jun 2012 13:21:37 +0200 "Grzybol" <g...@w...pl> napisał:

    >odpowiada... Poxipol nie nadaje sie do gumy, uszczelek i polączeń które
    >pracują.

    Do sklejenia gumy z gumą czy podobnego połączenia wymagającego dużej
    elastyczności - np. podeszwy do buta, łatki na dętce, absolutnie się
    nie nadaje, jeżeli jednak gumę przyklejamy do twardego materiału który
    pracuje mało (np. tworzywo kasku), a guma będzie też głównie dociskana
    to nadaje się.

  • 14. Data: 2012-06-24 18:59:39
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie nadaje, jeżeli jednak gumę przyklejamy do twardego materiału który
    > pracuje mało (np. tworzywo kasku), a guma będzie też głównie dociskana

    Podobnie jak klej z mąki i wody. Skończ pierdolic...

    --
    Grzybol

  • 15. Data: 2012-06-24 22:10:26
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:js57po$le3$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2012-06-23 22:05, Yogi(n) pisze:
    >
    > To juz mnie "zycie" nauczylo: odtluscic i najlepiej zmatowic, a potem
    > jeszcze raz odtluscic. Dzieki ;)

    Przeczytałem wypowiedzi mądrali grupowych - klej do gumy z pewnością bedzie
    dobry, o ile przyklejasz gumę do gumy, w wypadku przyklejania gumy do
    plastiku niekoniecznie (przerabiałem). Superglue klei szybko i skutecznie,
    ale kilka dni później takie połączenie szlag trafia (może akurat uszczelka
    wytrzyma, nie przerabiałem). W każdym razie, poxipol nadaje się świetnie do
    uszczelek samochodowych, na połączeniu lakierowana blacha-guma. Nie wiem,
    jak będzie w Twoim wypadku, ale możesz zrobić próbę i z pewnością
    zweryfikujesz. Ma też tę przewagę nad innymi (np. poliuretanowym), że nie
    rozpuszcza tworzywa ani gumy. Do czyszczenia/odtłuszczania polecam
    izopropylen.

    --
    Yogi(n)

  • 16. Data: 2012-06-25 16:25:29
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sun, 24 Jun 2012 22:10:26 +0200 "Yogi\(n\)" <y...@w...pl> napisał:

    >Do czyszczenia/odtłuszczania polecam
    >izopropylen.

    Izopropanol

  • 17. Data: 2012-06-25 19:20:56
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> napisał
    w wiadomości news:js6ukb$eag$1@inews.gazeta.pl...

    > Wlasnie nie moge, bo moj motur ma dziure w silniku - ale moze mi
    > powiesz jak go dobrze na alledrogo opisac, zeby sie sprzedal?
    > A nie, zapomnialem - sprzedal sie - cale 800 zl mniej niz go kupilem
    > ;)

    A mogłeś za te 800zł kupić sobie pozłacane gmole...
    A serio-nie sądzisz, że mogłeś go sobie naprawić zamiast teraz jeździć
    po Polsce w poszukiwaniu kolejnej padaki?

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 18. Data: 2012-06-25 19:36:18
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-25 19:20, Jasio pisze:
    > Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:js6ukb$eag$1@inews.gazeta.pl...

    > A mogłeś za te 800zł kupić sobie pozłacane gmole...

    Mogles nie mogles - do 850 nie ma zbyt wielu dostepnych

    > A serio-nie sądzisz, że mogłeś go sobie naprawić zamiast teraz jeździć
    > po Polsce w poszukiwaniu kolejnej padaki?

    Hm..... ale moja nie byla padaka - silniczek byl ja marzenie -
    szczegolnie po wpakowaniu w niego 1300 plnow - na tle pozostalych to juz
    byl jak z fabryki

    A czemu nie robilem - bo zwyczajnie sie to nie oplacilo - komus, kto na
    tyle potrafi grzebac w silniku by go na czesci pierwsze rozlozyc i
    zlozyc to moze tak - ja niestety takiej wiedzy i umiejetnosci nie posiadam.

    Jak to mawia moj mechanik od puszki: klienci u mnie placa brak 2 rzeczy
    - tylko 2: wiedzy i nardzedzi.

  • 19. Data: 2012-06-25 22:45:16
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 25 Jun 2012 19:36:18 +0200, Mikolaj Jopczynski
    <m...@g...com> wrote:

    [...]
> [...]
    > posiadam.
    >
    > Jak to mawia moj mechanik od puszki: klienci u mnie placa brak 2 rzeczy

    Czas jest dodawany w gratisie do wiedzy, czy do narzędzi? :-)

    Mógłbym np. sam wymienić olej w Sprincie, narzędzia mam, poziom komplikacji
    niewielki, ale wolałem to zostawić mechanikowi, bo ja w czasie, który mi
    zajmie wymiana oleju i filtra zarobię więcej niż zapłacę specjaliście za
    zrobienie tego za mnie.

    To się nazywa "życie we nowoczesnym społeczeństwie" :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV 650

  • 20. Data: 2012-06-25 22:57:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-25 22:45, Leszek Karlik pisze:

> [...]
    > zrobienie tego za mnie.
    >
    > To się nazywa "życie we nowoczesnym społeczeństwie" :-)

    Czasami liczy sie cos wiecej niz pieniadze, np. satysfakcja.