  • Data: 2012-06-26 00:37:38
    Temat: Re: Uszczelka w kasku - czym przykleic
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-26 00:23, Leszek Karlik pisze:
    > On Mon, 25 Jun 2012 22:57:17 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A to prawda, ja ogólnie lubię dłubać w moto.
    >
    > Ale bardziej lubię jeździć, więc co najmniej jeden motocykl musi
    > być w danym momencie w pełni sprawny.

    W sumie tez takowa lubie miec....i jestem zdania, ze czasem czas
    "stracony" na dlubanie jest mniej cenny, niz wiedza/doswiadczenie
    zdobyte podczas w/w.

    Potem wlasnie sa sytuacje, ze przy "rzeczy" prostej i trywialnej wzywa
    sie specjaliste - a "mezczyzna" nie bedzie potrafil wkrecic zarowki.

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl