-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Usuwanie katalizatora
Date: Tue, 11 Apr 2017 22:11:26 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 23
Message-ID: <ocjd9f$o3v$1@node2.news.atman.pl>
References: <och2uu$gjb$1@node2.news.atman.pl> <ocj542$j60$1@mx1.internetia.pl>
<ocj5qm$i1o$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: user-94-254-228-14.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1491941487 24703 94.254.228.14 (11 Apr 2017 20:11:27
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Apr 2017 20:11:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.8.0
In-Reply-To: <ocj5qm$i1o$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2603393
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-04-11 o 20:04, Poldek pisze:
> W dniu 2017-04-11 o 19:52, N1 pisze:
>> Możesz przybliżyć pojęcie "chartakterystyczny smród"?
>
> Taki jak z rury wydechowej Poloneza, albo FSO 125p.
>
To nie do końca smród braku kata a niesprawnego układu sterowania
paliwem. Stare poldki i fiaciory miały w większości gaźniki, które po
xxx kkm precyzję dawkowania miały średnią.
Wystarczy, że gość ma jakąś nieszczelność w dolocie, słabą przepływkę
czy sondę, korekty po 20%, będzie miał AFR w kosmosie i smród spalin jak
w polonezie.
Pomijam już stan samego silnika gdzie jedziesz za takim delikwentem i
przy każdym hamowaniu silnikiem widać za nim niebieskie bąki.
Zdrowy silnik z w pełni sprawnym osprzętem, z instalacją LPG, bez kata
przeszedł badanie emisji spalin EURO 3 na SKP bez zająknięcia - sam
sprawdzałem
--
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 11.04.17 22:45 RadoslawF
- 11.04.17 23:23 Hinek
- 12.04.17 00:49 Zenek Kapelinder
- 12.04.17 06:33 Shrek
- 13.04.17 22:32 t-1
- 14.04.17 11:40 Poldek
- 14.04.17 13:02 Kamil 'Model
- 15.04.17 11:21 Poldek
- 20.04.17 07:24 miumiu
- 20.04.17 14:40 Jacek
- 20.04.17 15:11 Shrek
- 20.04.17 15:22 p...@g...com
- 20.04.17 15:48 Jacek
- 20.04.17 16:28 Shrek
- 20.04.17 16:52 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=