eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUsuwanie DPF Poznań › Re: Usuwanie DPF Poznań
  • X-Received: by 10.157.52.119 with SMTP id v110mr226974otb.3.1482231391015; Tue, 20
    Dec 2016 02:56:31 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.52.119 with SMTP id v110mr226974otb.3.1482231391015; Tue, 20
    Dec 2016 02:56:31 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    75no1958522ite.0!news-out.google.com!c1ni12933itd.0!nntp.google.com!b123no19671
    48itb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 20 Dec 2016 02:56:30 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <1h7nlhpley3l1$.dlg@myjk.org>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=159.245.16.100;
    posting-account=RyglkAoAAAB_8qFUgjoyOinuRh6gvWcX
    NNTP-Posting-Host: 159.245.16.100
    References: <X...@1...0.0.1>
    <1...@g...com>
    <1piqh9cnflitw$.ewccjf8004qc.dlg@40tude.net>
    <o38ea6$jtn$1@node2.news.atman.pl> <o38vp0$2ah$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <1j5b43nrun2n7$.dlg@myjk.org>
    <4...@g...com>
    <lnpnz8rohhhe$.dlg@myjk.org>
    <f...@g...com>
    <1h7nlhpley3l1$.dlg@myjk.org>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Usuwanie DPF Poznań
    From: Lisciasty <l...@p...pl>
    Injection-Date: Tue, 20 Dec 2016 10:56:31 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2595609
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 20 grudnia 2016 11:34:14 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Sprawdziłem statystyki, średnio użytkownicy jednostki 2,2 D4D zeznają o 7L
    > na trasie (przy noramlnych prędkościach ekspresowych), a przy jeździe
    > kapeluszniczej schodzą poniżej tej wartości. To dla silnika większego i
    > mocniejszego niż 1.9TDI. Więc nie jest jednak tak bardzo źle jak
    > wykazujesz.

    Ja chyba lepiej wiem ile leję do baku niż statystyki.
    Niżej niż 8,5 litra nigdy nie spalił, choćbym jechał
    jednostajnie 90 km/h. Wycieków nie ma. Od nowości serwisowany
    w ASO, kilkakrotnie zlecałem sprawdzenie pod kątem spalania
    i mimo dłubaniny przy silniku "wszystko jest w porządku".

    > To wyniknęło z tego, że porównałeś dwie różne jednostki.

    Ale to był Twój wniosek nie mój. Ja podałem luźny przykład.

    > Co jest błędem w dyskusji o DPF. Podobnie jak błędem jest argumentowanie,
    > że prąd jest u nas z węgla, więc grzanie domów prądem szkodzi tak samo albo
    > nawet bardziej (bo większe straty) niż palenie węglem/drewnem pod
    > strzechami.

    Ale ja nie pisałem że mam rację. Pytałem czy są dostępne jakieś
    wyliczenia czy cokolwiek. Przykład z prądem dobrze obrazuje mentalność
    ale nie wrzucaj mnie do jednego worka z ćwokami :P

    > Mniejsza ilość spalonego paliwa (nawet uwzględniając wydobycie), ale
    > docelowo spalonego słabo i bezpośrednio w płuca ludzi bez filtracji, nie
    > jest korzystniejsza niż przefiltrowana większa ilość. Koszty leczenia z
    > tytułu smogu (do którego przyczyniają się także diesle bez DPF) są
    > dramatycznie wysokie, o zgonach nie pomnę.

    Może tak, może nie, ale dobrze by było mieć jakieś inżynierskie dane
    na temat ile syfu jest z diesli, ile z kominów, ile z opon (o syfie
    z opon jakoś każdy zapomina) itp.

    L.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: