  • 11. Data: 2012-12-09 14:03:28
    Temat: Re: Usunięcie pojazdu
    Od: Wmak <d...@u...narkive.com>

    ...nad latarnią ... :)

  • 12. Data: 2012-12-09 14:05:58
    Od: tÎż

    cef wrote:

    > Co lub kto wpływa na decyzję o usunięciu pojazdu?

    Ja. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 13. Data: 2012-12-09 14:07:24
    Od: tÎż

    Kazimierz Uromski wrote:

    > Zgłaszającym był "gospodarz domu".

    Anioł?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 14. Data: 2012-12-09 14:47:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Sunday, December 9, 2012, 2:00:45 PM, you wrote:

    > Nie za bardzo, przykuta łańcuchem do latarni :)

    I nikt nie ma flexy? ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2012-12-09 15:05:49
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-09 14:00, jerzu pisze:

    > Nie za bardzo, przykuta łańcuchem do latarni :)

    Jak do wiosny nic nie zrobicie to przykuć kolejnym łańcuchem :)

    Lewis

  • 16. Data: 2012-12-09 16:18:36
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    > I nikt nie ma flexy? ;)

    Po co halasowac, wystarcza dobre obcegi.

    --
    venioo

  • 17. Data: 2012-12-09 18:09:59
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-09 15:05, Lewis pisze:

    > Jak do wiosny nic nie zrobicie to przykuć kolejnym łańcuchem :)

    Albo już teraz wskazać darmowy pokój zwierzeń jakimś menelom. ;)
    Tylko nie stawiać aut w bezpośredniej bliskości, na wypadek gdyby menele
    chcieli się podpalonym denaturatem dogrzewać.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 18. Data: 2012-12-10 00:31:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** cef pisze tak:

    > Auto nie jest "nieużywane".

    a to pół sukcesu ;)

    > Chodzi mi bardziej o to, czy jak ten co mu przeszkadza mój samochód,
    > ma jakieś wejścia w gminie czy UM, to czy jest w stanie
    > "przepchnąć" taką decyzję w miare bez problemu

    Raczej nie sądzę. Mieszkam w toksycznej okolicy z niezłymi wariatami i
    jeszcze nikt się do mnie nie przywalił, że czasem stoją trzy. Strucle
    stoją po rok. Dostawcze wystają na pas.

    a firanki pracują, oj pracują.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 19. Data: 2012-12-10 09:13:47
    Od: "tor" <x...@o...pl>

    > Jakie są czynniki decydujące o uznaniu, że pojazd nie jest używany?
    > I czy są jakieś przepisy dotyczące usuwania pojazdów, ale nie z drogi,
    > tylko z parkingu?

    Chyba brak tablic, brak powietrza w kołach, powybijane szyby i itp. Jak są
    tablice, a aut naprawdę długo stoi, to najpierw zgłaszają się do
    właściciela. Jak go nie znajdą, to auto jest zabierane na parking gminny .
    Jak przez kolejne pół roku nikt się nie zgłosi to gmina może sprzedać albo
    oddać na złom. Tak było ostatnio napisane w krakowskim głosie nowej huty.
    Zresztą z autopsji. Dopiero niedawno z naszego osiedla zniknął wrak
    mitsubishi. Miał tablice, ale auto stało 8 lat zanim ktoś je usunął. Jeszcze
    trochę a samo by się zutylizowało, bo było zgnite, że hej. Moje też swego
    czasu stało prawie rok nie jeżdżone i nikt się nie czepiał. Może z tego wzgl
    ,że miejsc jest bardzo dużo i nawet przyjezdni zrobili sobie u nas park &
    ride.

    Pozdrawiam
    Tor

  • 20. Data: 2012-12-10 11:59:37
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    tor wrote:

    > Chyba brak tablic, brak powietrza w kołach, powybijane szyby i itp.
    > Jak są tablice, a aut naprawdę długo stoi, to najpierw zgłaszają się
    > do właściciela.

    Ale nie o to chodzi przecież. Wiadomo przecież, że jakieś wraki stoją i
    nikomu nie przeszkadzają - i jak nikt nie zgłasza, to nie zabierają.
    Pytam się czy jak upierdliwy sąsiad ma jakieś wejścia w urzędzie,
    to załatwi wywózkę czyjegoś auta bez problemu czy nie.
    (dodatkowo nie "z drogi" - co jest podstawą przepisu)