  • 1. Data: 2012-12-09 11:08:56
    Temat: Usunięcie pojazdu
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Co lub kto wpływa na decyzję o usunięciu pojazdu? (usunięcie wg art 50a)
    Bo w rozporządzeniu znalazłem, że "organ gminy lub zarządca drogi, w ramach
    wykonywanych zadań, zgłasza ....potrzebę usunięcia pojazdu z drogi"

    Jakie są czynniki decydujące o uznaniu, że pojazd nie jest używany?
    I czy są jakieś przepisy dotyczące usuwania pojazdów, ale nie z drogi,
    tylko z parkingu?

  • 2. Data: 2012-12-09 11:16:11
    Temat: Re: Usunięcie pojazdu
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2012-12-09 11:08, cef pisze:
> [...]
    >
    > Jakie są czynniki decydujące o uznaniu, że pojazd nie jest używany?
    > I czy są jakieś przepisy dotyczące usuwania pojazdów, ale nie z drogi,

    Ty się odczep od sąsiada :) to cały jego dobytek ruchomy!

  • 3. Data: 2012-12-09 11:52:02
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    scobowski wrote:

    > Ty się odczep od sąsiada :) to cały jego dobytek ruchomy!

    Akurat sprawa dotyczy mojego auta rzadko używanego ;-)

  • 4. Data: 2012-12-09 13:03:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** cef pisze tak:

    > Akurat sprawa dotyczy mojego auta rzadko używanego ;-)

    Jeździj na zmianę ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 5. Data: 2012-12-09 13:30:32
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    PiteR wrote:

    > Jeździj na zmianę ;)

    Auto nie jest "nieużywane".
    Chodzi mi bardziej o to, czy jak ten co mu przeszkadza mój samochód,
    ma jakieś wejścia w gminie czy UM, to czy jest w stanie
    "przepchnąć" taką decyzję w miare bez problemu czy
    potem ktoś odpowiedzialny będzie się musiał tłumaczyć
    i nie będzie chętny - zwłaszcza,
    że nie chodzi o drogę tylko o parking osiedlowy.

  • 6. Data: 2012-12-09 13:34:50
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 09 Dec 2012 11:16:11 +0100, scobowski <s...@i...pl> wrote:

    >Ty się odczep od sąsiada :) to cały jego dobytek ruchomy!

    Chyba nieruchomu. U mnie jest taki dziadek, co postawił Poloneza na
    parkingu, do wiosny teraz będzie stał. Niech stoi, zajmuje jedno
    miejsce parkingowe tylko. Za to drugi chu... postawił starą przyczepę
    lempingową z Niewiadowa, w stanie "błoto chlapie po jajach i na łeb
    cieknie", na trzech miejscach parkingowych. I co gorsze, nie można
    namierzyć co to za debil.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2012-12-09 13:43:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Sunday, December 9, 2012, 1:34:50 PM, you wrote:

> [...]
    > lempingową z Niewiadowa, w stanie "błoto chlapie po jajach i na łeb
    > cieknie", na trzech miejscach parkingowych. I co gorsze, nie można

    Ale to akurat łatwo przestawić...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2012-12-09 14:00:45
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 9 Dec 2012 13:43:29 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Ale to akurat łatwo przestawić...

    Nie za bardzo, przykuta łańcuchem do latarni :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2012-12-09 14:01:21
    Od: Wmak <v...@u...narkive.com>

    Jak właściciel kółka schował do piwnicy to w kilku chłopa przenieść....
    --
    Wmak

  • 10. Data: 2012-12-09 14:02:37
    Od: Kazimierz Uromski <i...@z...kom>

    On 09.12.2012 13:30, cef wrote:

> [...]
    > potem ktoś odpowiedzialny będzie się musiał tłumaczyć
    > i nie będzie chętny - zwłaszcza,
    > że nie chodzi o drogę tylko o parking osiedlowy.

    Powiem tylko, że samochód raczej nie zniknie ot tak po prostu.

    Sądząc po niejeżdżącym dwa lata garbusie mojego taty instytucja
    odpowiedzialna za ewentualny wywóz tego samochodu (SM w Warszawie) i tak
    najpierw zgłosi się do właściciela. Uzgodnili z moim tatą, że w dwa
    tygodnie samochód zniknie i tak się też stało. Przyjechali sprawdzić,
    więc lepiej tego nie ignorować.
    Zgłaszającym był "gospodarz domu".