  • 1. Data: 2010-03-25 19:10:00
    Temat: Re: Usterka kontrolowana
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "smila" <w...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:hofvra$9j8$1@speranza.aioe.org...
    > Niewiem czy bylo...
    > http://tinyurl.com/ydy5rcw

    O, to by tlumaczylo moja walnieta przekladnie kierownicza po 25 000. :)
    Dla mnie jest to sredni roczny przebieg. Przekladnie sprowadza sie póki co
    wylacznie z centrum dystrybucyjnego Chevroleta w Holandii. Na razie robia mi
    w ramach gwarancji, ale biorac pod uwage ze to mój roczny przebieg
    to pewnie auto zaliczy 5-8 wymian w trakcie swego zywota... :)
    To bedzie jakies 30-40% nominalnej wartosci nowego auta.
    Chyba kupie lanosa i przeprosze sie z serwisem Autopartsa. :)

    Pzdr
    Pawel

  • 2. Data: 2010-03-29 01:39:53
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    pavellz pisze:
    > Chyba kupie lanosa i przeprosze sie z serwisem Autopartsa. :)

    Wspominam rzeczonego z wielkim rozrzewnieniem. 280kkm, zadnych klopotow.
    A nie mial lekkiego zycia, oj nie. Dla zainteresowanych: sprzedalem w
    2004 i jak widze jezdzi do dzisiaj, ma ponad 350kkm. 1.5DOHC. Tylko
    zarloczne bydle bylo :)

    MarcinJM