  • 11. Data: 2010-09-14 10:57:29
    Temat: Re: Ustawianie zapłonu.
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:mbfu86d3ae0p0em9t2rk5um3k6kiqnteqf@4ax.com...

    > Bo dochodzi blad pomiaru wynikajacy z opornosci zlacza - przewaznie
    > nie bedzie zerojedynkowo. Przy zarowce punkt zgasniecia to jest
    > dokladnie moment o ktory chodzi.

    Przy dobrych czystych platynkach jest niemal zerojedynkowo.
    Miernik mam zawsze pod ręką gotowy z przewodami a z żarówką to różnie bywa.

    > Dodatkowy blad, ktory popelniasz to cofanie tloka - dochodzi blad
    > luzow w ukladzie.

    A to się mylisz bo cofając tłok śrubą kasuję luz gdyż naciskam go tą śrubą
    do dołu a to jest to samo co siła działająca na niego od dołu korbowodem
    który go wypycha podczas normalnej pracy. Uważasz że tłok jest szybszy od
    korbowody w tym fragmencie suwu?

    > Jak do tego przyrzadu dokupisz na allegro za kilka-kilkanascie zlotych
    > czujnik zegarowy to bedzie full profi;)

    Myślałem, ale ostatecznie stwierdziłem że nie jest mi to potrzebne gdyż nie
    robię tego na codzień ani zawodowo.

    > Ale i tak ustawienie "statyczne" jest tylko wstepne.

    Dlatego też albo wykorzystam lampę z palnikiem z sygnalizatora do której
    trzeba dorobić tylko układ wyzwalania albo zrobię coś na prędko na diodzie
    LED wyzwalanej jak stroboskop. LEDy mają krótki czas narastania gdyż
    świecenie następuje na wskutek rekombinacji i myślę że z powodzeniem mogą
    zastąpić stroboskop.

    Marek

  • 12. Data: 2010-09-14 11:28:19
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    marko1a napisał(a):
    > A to się mylisz bo cofając tłok śrubą kasuję luz gdyż naciskam go tą
    > śrubą do dołu a to jest to samo co siła działająca na niego od dołu
    > korbowodem który go wypycha podczas normalnej pracy.

    A co jesli przerywacz nie jest na wale? :) Po drodze masz jeszcze troche
    rzeczy ktore robia luz, a cofajac tlok, niejako zaburzasz uklad luzow :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 13. Data: 2010-09-14 11:31:51
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości

    > A co jesli przerywacz nie jest na wale? :) Po drodze masz jeszcze troche
    > rzeczy ktore robia luz, a cofajac tlok, niejako zaburzasz uklad luzow :)

    Nic. U mnie jest na wale.

    Marek

  • 14. Data: 2010-09-14 11:37:36
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    marko1a napisał(a):

    > Nic. U mnie jest na wale.

    Kurde i to wszystko jest w Libiazu???

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 15. Data: 2010-09-14 11:38:12
    Od: n...@s...com

    On Tue, 14 Sep 2010 12:36:11 +0200, "marko1a" <m...@l...de>
    wrote:

    >Nic. U mnie jest pionowo.

    A jak Amil pojdzie do gimnazjum to pozna odpowiednie wzory i bedzie se
    mogl obliczyc o ile sruba przesunie sie w pionie jesli ja wkreci pod
    znanym katem o znana wartosc :P

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 16. Data: 2010-09-14 14:26:09
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    > Kurde i to wszystko jest w Libiazu???

    Tak... i za wszystko zapłacisz kartą gangsterkard.
    :)

    Marek