eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleUstawianie zapłonu.Re: Ustawianie zapłonu.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!news1.google.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwi
    nds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshostin
    g.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neos
    trada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <4c8e1d6d$0$21001$65785112@news.neostrada.pl>
    <i6l6u2$en4$1@inews.gazeta.pl>
    <7...@4...com>
    <i6lpki$pt0$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: Ustawianie zapłonu.
    Date: Tue, 14 Sep 2010 10:11:20 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Lines: 26
    Message-ID: <4c8f2e32$0$22796$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.55.236.83
    X-Trace: 1284451890 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22796 80.55.236.83:1915
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:629039
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "marvin" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i6lpki$pt0$1@mx1.internetia.pl...


    >Zreszta moment rozwarcia stykow to polowa
    > sukcesu, zeby byc tak bardzo dokladnym trzeba jeszcze dobrze odmierzyc
    > odleglosc od GMP ;)

    Co do ustawienia tłoka to zrobiłem sobie przyrząd. Do starej świecy z
    usuniętym izolatorem wlutowałem nagwintowaną tulejkę gwinterm M6x1,0. W tą
    tulejkę wkręcam zwykłą śrubę M6x1,0. Gwint 1,0 to taki którego skok wynosi
    dokładnie 1mm. Wkręcam ten przyrząd do głowicy i obracam kołem szukając GMP
    jednocześnie regulując śrubę M6 tak aby delikatnie dotykała do tłoka.
    Następnie wkręcam śrubę o trzy obroty (1 obrót = 1mm) i śruba cofa mi tłok
    idealnie do punktu w którym ma nastąpić zapłon. Aby śruba nie porysowała
    tłoka została ładnie zeszlifowana drobnym papierem ściernym tak aby nie było
    na niej zadziorów i jednocześnie nadając jej delikatnie kształt półkolisty.
    W tym momencie podłączony miernik-omomierz powinien wskazywać przejście ze
    zwarcia platynek do oporności cewki kilka ohm.
    Tym samym przyrządem zmierzyłęm ciśnienie sprężania. Zamiast tej śruby M6
    wkręciłem trzycentymetrową nagwintowaną na zewnątrz rurkę. Uszczelniam
    całość dokręcając od góry nakrętką z uszczelką. Rurka wystaje z przyrządu
    tylko tyle aby wystarczyło przyłożyć manometr do kół.

    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: