  • 11. Data: 2012-09-28 13:34:16
    Temat: Re: Ustawianie równowagi bieli pod wodą, białe płetwy i rekiny
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Slon" <z...@g...com> wrote in message
    news:e678db4c-6951-47b3-9497-c1661661442e@googlegrou
    ps.com...

    > Czekalem na to, kto pierwszy sie ujawni z tym,
    > ze zal mu dupe sciska za te lokalizacje.

    W nosie mam taką lokalizację - raj dla pedofilów róznej masci.
    Jakbyś mi powiedział, ze masz problemy z balansem bieli na Alasce, albo z
    robieniem nieporuszonych fotek grizzly w Rockies - to może bym jęknał z
    zachwytu

    > Nie zapomnij tez, ze on jest chyba z czikagowa
    > - za to tez mu sie nalezy jakas porcja od polskich tumanow.

    Jako dość swiezy emigrant w obrębie UE, mam raczej kiepską opinię o
    komuszej, specyficznej 'mi no spiks inglish' emigracji do USA sprzed lat.

  • 12. Data: 2012-09-28 14:15:35
    Od: Slon <z...@g...com>

    "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> wrote in message news:50658b40$1@news.home.net.pl...
    > "Slon" <z...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > W nosie mam taką lokalizację - raj dla pedofilów róznej masci.

    Nie ma za to lepszego raju dla pedofilow w sutannach jak raj polski.
    https://encrypted.google.com/#hl=en&output=search&sc
    lient=psy-ab&q=ksiadz+pedofil+&oq=ksiadz+pedofil+&gs
    _l=hp.12...3781.10343.0.11578.15.15.0.0.0.0.109.1108
    .14j1.15.0.les%3B..0.0...1c.1.HV4L6R-ybes&pbx=1&bav=
    on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=5e84ca662feab5b3&biw=1263
    &bih=561

    > Jakbyś mi powiedział, ze masz problemy z balansem bieli na Alasce, albo z
    > robieniem nieporuszonych fotek grizzly w Rockies - to może bym jęknał z
    > zachwytu

    Nie mialem zadnych problemow z fotografowaniem, ani na Alasce ani w Rocky Mountain,
    ani w setkach innych miejsc w Ameryce.
    Nie mam wiec potrzeby mowienia o jakichkolkwiek problemach dotyczacych
    fotografowania.

    > Jako dość swiezy emigrant w obrębie UE, mam raczej kiepską opinię o
    > komuszej, specyficznej 'mi no spiks inglish' emigracji do USA sprzed lat.

    Widzisz synku, dawniej spierdalalo sie z tego jebanego komunistycznego kraju, przed
    komuna wlasnie.
    Napisz, przed czym spierdoliles teraz, z tego nie komunistycznego juz kraju
    dobrobytu?

    Slon.

  • 13. Data: 2012-09-28 14:17:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2012 13:34, Hants pisze:

    > Jako dość swiezy emigrant w obrębie UE, mam raczej kiepską opinię o
    > komuszej, specyficznej 'mi no spiks inglish' emigracji do USA sprzed lat.

    Prośba: nie karm trolla!

  • 14. Data: 2012-09-28 14:28:01
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Friday, September 28, 2012 8:17:28 AM UTC-4, Andrzej Lawa wrote:
> [...]
    dość swiezy emigrant w obrębie UE, mam raczej kiepską opinię o > komuszej,
    specyficznej 'mi no spiks inglish' emigracji do USA sprzed lat. > Prośba: nie karm
    trolla!
    ----------------
    Przeciez sam dokarmniasz trolli, trollu kryminalisto.

    Slon

  • 15. Data: 2012-09-28 14:31:40
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Slon" <z...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Widzisz synku, dawniej spierdalalo sie z tego jebanego komunistycznego
    > kraju, przed komuna wlasnie.
    > Napisz, przed czym spierdoliles teraz, z tego nie komunistycznego juz
    > kraju dobrobytu?

    Proszę - nie nazywaj mnie synkiem - pochlastałbym się gdybym miał takiego
    ojca.

    Chciałem zobaczyć jak się zyje na tym mitycznym, wspaniałym zachodzie. Easy
    peasy lemon squeezy. Fajnie jest :-)

    No dobra - ilu kumpli zakapowałeś i ile lojalek podpisałeś, żeby ci dali
    paszport? (Chyba ześ pejsaty - takim to nawet fundowano bilety)

  • 16. Data: 2012-09-28 14:32:21
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    > Prośba: nie karm trolla!

    Sorry. Już nie będę - miałem dziś po prostu dobry humor :-)

  • 17. Data: 2012-09-28 15:18:12
    Od: Slon <z...@g...com>

    "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> wrote in message news:506598b5$1@news.home.net.pl...
    > "Slon" <z...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Proszę - nie nazywaj mnie synkiem - pochlastałbym się gdybym miał takiego
    > ojca.

    Przyzwyczaj sie synku.

    > Chciałem zobaczyć jak się zyje na tym mitycznym, wspaniałym zachodzie. Easy
    > peasy lemon squeezy. Fajnie jest :-)

    Ja to wiem juz od bardzo dawna, ty dopiero teraz sie dowiedziales.
    W kazdym zachodnim kraju jest lepiej, niz w tym jebanym, polskim,
    komunistycznym dobrobycie.

    > No dobra - ilu kumpli zakapowałeś i ile lojalek podpisałeś, żeby ci dali
    > paszport? (Chyba ześ pejsaty - takim to nawet fundowano bilety)

    Sa zrodla gdzie mozna sprawdzic takie rzeczy,
    wiec sprawdz i daje ci moja zgode na opublikowanie tego.
    Lepiej byc pejsatym niz polska kurwa twojego pokroju,
    ktora bezpodstawnie oskarza o kapusiowanie i lojalki.
    Nie sadz innych wedlug siebie, nie kazdy byl kapusiem
    w tym pierdolonomym komunistycznym raju.
    Pejsatym, to duzo rzeczy daja za darmo, bo sa tego warci.
    Tylko ich podziwiac i brac z nich przyklad.
    Szacunek dla pejsatych.
    Lubie z nimi pracowac i prowadzic interesy.
    Mam jak najlepsze, osobiste doswiadczenia z pejsatymi.

    Slon.

  • 18. Data: 2012-09-28 15:37:14
    Od: Slon <z...@g...com>

> [...]
    >
    > Jako dość swiezy emigrant w obrębie UE, mam raczej kiepską opinię o
    > komuszej, specyficznej 'mi no spiks inglish' emigracji do USA sprzed lat.

    Swieza emigracja polska w obrebie UE:
    Mlodzi, wyksztalceni, az milo popatrzec na wspolczesniakow :))))))))))
    http://www.youtube.com/watch?v=Sc0lruBoywU&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=Z2LR0TdoEUA&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=b593VC-7h2Q&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=SQeNoY1oK4M&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=3_bFsfVNcUg&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=4997mBYlUkc&feature=r
    elated

    I tak mozna bez konca podawac przyklady wspolczesnych wyksztalciuchow,
    co to uwazaja sie za lepszych od tych co za komuny spierdalali,
    z tego kraju dobrobytu.

    Slon.

  • 19. Data: 2012-09-28 18:23:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-09-26 00:37, Pszemol pisze:
    > Ostatnio w czasie nurkowania w Indonezji miałem problem, bo nie
    > zabrałem ze sobą plastikowego białego kartonika którego zwykle
    > używam do ustawiania równowagi bieli pod wodą, aby kolorki
    > wyszły mi dobrze w czasie focenia czy kręcenia nurkowych filmów...

    To się robi na oko. Na ''kartonik'' robi się już tylko reprodukcje
    obrazów w muzeum i raczej dla archiwów, a nie komercji.
    Rób rawy, zresztą dziś i jpg można nieźle ratować, choć rozdzielczość
    chrominancji siądzie.

    --
    pozdrawia Adam
    /uśmiechnij się - jutro też będą wojny, powodzie i trzęsienia ziemi.../

  • 20. Data: 2012-09-29 00:22:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> wrote in message
    > "Slon" <z...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > W nosie mam taką lokalizację - raj dla pedofilów róznej masci.

    Raj raczej dla nurkujących - pod wodą jest tam świetnie!

    > Jakbyś mi powiedział, ze masz problemy z balansem bieli na Alasce, albo z
    > robieniem nieporuszonych fotek grizzly w Rockies - to może bym jęknał z
    > zachwytu

    Ale nie o to chodziło abyś jęczał.
    A gdybyś miał problem z równowagą bieli na Alasce to uznałbym
    że coś z Tobą nie jest tak jak należy przy dużej ilości białego śniegu
    dookoła... Zresztą współczesne aparaty cyfrowe doskonale radzą
    sobie z automatycznym ustawieniem równowagi bieli wszędzie
    z wyjątkiem właśnie nurkowania, gdzie gama kolorów zmienia się
    drastycznie z każdym metrem głębokości.

    > Jako dość swiezy emigrant w obrębie UE, mam raczej kiepską opinię o
    > komuszej, specyficznej 'mi no spiks inglish' emigracji do USA sprzed lat.

    Wyciągasz strasznie dużo błędnych wniosków mając tylko strzępki
    informacji bo za dużo luk dopełniasz domysłami i wychodzisz na ćwoka.