  • 11. Data: 2002-03-26 23:32:05
    Temat: Re: Usenet w portalu Gazeta.pl
    Od: "Usenet Gazeta.pl" <u...@N...poczta.gazeta.pl>

    Connecticut <p...@p...interia.pl> napisał(a):

    > To ja tez bym chciał, widzę że kolega "Usenet" tylko tutaj odpisuję,
    > a na moją propozycję chciałbym uzyskać jakąś odpowiedź [...]

    Przepraszam, ale na jaką propozycję?

  • 12. Data: 2002-03-27 07:15:54
    Od: "Connecticut" <p...@p...interia.pl>

    "Usenet Gazeta.pl" <u...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message
    > Przepraszam, ale na jaką propozycję?

    21marca godzina 21:32
    > Czekamy na uwagi i komentarze pod adresem: usenet(at)poczta.gazeta.pl

    Serwer wydaje się być w porządku, moja propozycja to taka
    by przez usenet był dostęp do forów portalu gazety,
    w tej chwili przeglądanie starszych wiadomości przez www jest dość niewygodne...

  • 13. Data: 2002-03-27 14:31:14
    Od: f...@h...pl (Adam Kułagowski)

    Usenet, napisał(a):

    > Niech kolega napisze w takim razie do CST POLPAK TP S.A.
    > <d...@c...tpsa.pl> - pierwszy z brzegu mail z pl.internet.komunikaty,
    > żeby kolega "CST POLPAK TP S.A." też się przedstawił. Od kiedy to jest w
    > sieci obowiązkowe? Co jeszcze podać? Numer dowodu? PESEL? Jak kolega Kaszpir
    > taki wyjątkowo zainteresowany to zapraszam do Gazeta.pl - możemy się nawet
    > osobiście poznać.

    Do korzystania z Portalu GW zaprasza nas jakis anonim nie potrafiacy
    oddzielic sygnaturki. I mamy to powaznie traktowac ?

    Pozdrawiam
    PS - jak to przeszlo przez moderatora ? No chyba ze patrzy w przyszlosc i
    przewiduje ze portal ten bedzie takim problemem jakim jest aktualnie
    niusy.onet.pl wtedy jestem sie w stanie z nim zgodzic :-)
    --
    Adam Kułagowski UIN: 23321744 f...@p...pl

    The number you have dialed is imaginary. Please divide by 0 and try
    again.

  • 14. Data: 2002-03-27 17:44:42
    Od: "Connecticut" <p...@p...interia.pl>

    "Adam Kułagowski" <f...@h...pl> wrote in message
    > PS - jak to przeszlo przez moderatora ? No chyba ze patrzy w przyszlosc i
    > przewiduje ze portal ten bedzie takim problemem jakim jest aktualnie
    > niusy.onet.pl wtedy jestem sie w stanie z nim zgodzic :-)

    Z ciekawości: jakim problemem jest serwis niusy.onet.pl ?
    mają jakieś dzienne limity wysłanych wiadomości,
    nie wysyłają w htmlu, jest "re" a nie "odp"
    nikt nie jest tam anonimowy gdyż IP nadawcy jest także przekazywane,
    więc w czym problem?

  • 15. Data: 2002-03-27 17:44:59
    Od: "Usenet Gazeta.pl" <u...@N...poczta.gazeta.pl>

> [...]

    > by przez usenet był dostęp do forów portalu gazety,
    > w tej chwili przeglądanie starszych wiadomości przez www jest dość

    Usenet chodzi w oparciu o serwer newsów. Fora chodzą w oparciu o bazę danych.
    Niestety nie ma takiej mozliwości by były dostępne na serwerze newsowym.
    Przynajmniej w najbliższej przyszłości.

  • 16. Data: 2002-03-27 17:45:58
    Od: "Usenet Gazeta.pl" <u...@N...poczta.gazeta.pl>

    f...@h...pl (Adam =?ISO-8859-1?Q?Ku=B3agowski?=) napisał(a):

    > Do korzystania z Portalu GW zaprasza nas jakis anonim nie potrafiacy
    > oddzielic sygnaturki. I mamy to powaznie traktowac ?

    Anonimów w tym wątku jest > 1. Można traktować niepoważnie. Nie ma nakazu
    traktowania poważnie :)

    > PS - jak to przeszlo przez moderatora ? No chyba ze patrzy w przyszlosc i
    > przewiduje ze portal ten bedzie takim problemem jakim jest aktualnie
    > niusy.onet.pl wtedy jestem sie w stanie z nim zgodzic :-)

    A jakim problemem są niusy.onet.pl? Chętnie podyskutuję, żeby w przyszłości
    nie "być takim samym". Co do moderatora to Piotr po prostu na tyle długo
    siedzi w temacie, że rozumie po prostu o czym jest ta grupa. Czemu tu się
    dziwić? Może chyba raczej malkontenctwu i czepialstwu co poniektórych? :)

  • 17. Data: 2002-03-27 17:46:00
    Od: "Usenet Gazeta.pl" <u...@N...poczta.gazeta.pl>

    f...@h...pl (Adam =?ISO-8859-1?Q?Ku=B3agowski?=) napisał(a):

    > PS - jak to przeszlo przez moderatora?

    Tak na przyszłość to polecam poczytać www.usenet.pl i opisy grup. Vide:

    pl.internet.polip

    TEMATYKA GRUPY / GROUP CHARTER

    Grupa poswiecona dyskusjom glownie na temat polskiego Internetu,
    jego problemow, perspektyw rozwoju, wydarzen zwiazanych z Internetem,
    kwestii organizacyjnych, spraw zwiazanych z przydzialem IP czy
    zarzadzaniem domenami. Mozliwe sa rowniez dyskusje o sprawach Internetu
    na swiecie.

    Grupa ta nie sluzy do technicznych kwestii zwiazanych z siecia - od
    tego jest pl.comp.networking, dyskusji zwiazanych z tworzeniem stron
    - od tego sa pl.comp.www i pl.comp.nowe-strony, dyskusji zwiazanych z
    administracja grup dyskusyjnych i tworzeniem nowych grup - od tego sa
    odpowiednio pl.news.admin i pl.news.nowe-grupy.

    Zabronione jest wysylanie binariow, spamu oraz dyskusje nie zwiazane
    z tematem grupy. Nie jest to miejsce na ogloszenia stron ani reklamy
    dostawcow uslug internetowych. [***] Wyjatkowo dopuszczalne sa pojedyncze
    ogloszenia nowych uslug publicznych dostepnych w polskim Internecie,
    jednak powtarzajace sie ogloszenia dotyczace tego samego zagadnienia,
    beda traktowane jako spam.

    [***] - ten fragment szczególnie przedpiszącemu polecam

  • 18. Data: 2002-03-27 21:19:40
    Od: "Connecticut" <p...@p...interia.pl>

    > Usenet chodzi w oparciu o serwer newsów. Fora chodzą w oparciu o bazę danych.
    > Niestety nie ma takiej mozliwości by były dostępne na serwerze newsowym.
    > Przynajmniej w najbliższej przyszłości.

    To jest tylko propozycja, możnaby stworzyć hierarchie gazeta.* dostępną tylko na
    waszym
    serwerze i tam zbramkować jakoś fora.
    Przecież Gazeta podkupuje specjalistów, co to za problem ;)

  • 19. Data: 2002-03-28 12:30:24
    Od: f...@n...com (Franz Maurer)

    On Wed, 27 Mar 2002 14:31:14 +0000 (UTC), f...@h...pl (Adam
    =?iso-8859-2?Q?Ku=B3agowski?=) wrote:

    >PS - jak to przeszlo przez moderatora ?

    Bo to jest grupa moderowana a nie cenzorowana ;)
    --
    Franz Maurer f...@n...com
    http://mp3.dlakazdego.pl

  • 20. Data: 2002-03-28 16:55:36
    Od: g...@h...pl (Wojtek Walczak)

    ** Since micro$oft is stupid it doesn't mean
    ** that you should be stupid too - do NOT toppost.
    Dnia Wed, 27 Mar 2002 17:45:58 +0000 (UTC), Usenet Gazeta.pl napisał(a):
    >Anonimów w tym wątku jest > 1.
    Ale nie wszyscy chca swiadczyc nam jakies uslugi.

    >A jakim problemem są niusy.onet.pl?
    Widze, ze nie tylko ja jestem ciekaw :)

    --
    [ Wojtek gminick Walczak ][ http://hacker.pl/gminick/ ]
    [ gminick (at) hacker.pl ][ gminick (at) klub.chip.pl ]