    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Usb-c w laptopach
    Date: Wed, 06 Apr 2016 04:05:00 +0200

    W dniu 2016-04-05 17:48, Leszek K. pisze:

    > Nie jest konieczne. Kable (lub przejściówki) usb - usb-c są ogólnie
    > dostępne.

    Na kable ze złączami typu USB-C warto uważać, bo mogą uszkodzić sprzęt.
    Jest ciekawy artykuł o tym, jak pewien gość testował kable standardu
    USB-C -
    <http://www.theverge.com/2016/2/4/10916264/usb-c-rus
    sian-roulette-power-cords>

    Dzięki tym testom stworzył listę prawilnych kabelków, oraz tych
    szemranych, których lepiej unikać (dla tych, którzy nie chcą czytać
    artykułu lista tutaj -
    <https://docs.google.com/spreadsheets/d/1wJwqv3rTNmO
    RXz-XJsQaXK1dl8I91V4-eP_sfNVNzbA/edit>
    oraz na stronie poświęconej urządzeniom kompatybilnym ze standardem
    USB-C - <https://usbccompliant.com/>)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/