  • 1. Data: 2009-08-26 12:32:11
    Temat: Urzadzenie wielofunkcyjne
    Od: "Primek" <s...@n...pl>

    Witam,

    zamierzam kupic atramentowe urzadzenie wielofunkcyjne (drukarka ze skanerem)
    co moze cie polecic.

    Zrobilem maly rekonesans i zauwazylem ze urzadzenia Brother maja rozdzielone
    zasobniki z tuszem kolorowym, co jest niewatpliwym atutem.

    Orietuje sie ktos z Was, czy np. brak tuszu nie uniemozliwia skanowania?
    Mialem kiedys jakis badziew HP (typo nie pamietam) - gdy sie skonczyl tusz
    drukarka informowala ciagle ze brak tuszu i nawet skaner do czasu wlozenia
    kartridza nie dzialal :/

    A moze jakies inne typy.

    Dodam ze drukarka ma sluzyc w domu, w 90% druk czarny od czasu pewno jakis
    kolor no a skaner glownie do dokumentow.

    Primek
    http://primaxpolska.pl/

  • 2. Data: 2009-08-26 16:24:16
    Temat: Re: Urzadzenie wielofunkcyjne
    Od: Gupik <b...@i...pl>

    coś z Canon,a od modelu 5xxx też ma oddzielne tusze.

  • 3. Data: 2009-08-27 06:46:09
    Od: "Roman" <e...@h...com>

    Użytkownik "Primek" <s...@n...pl> napisał :

> [...]
    >
    > Zrobilem maly rekonesans i zauwazylem ze urzadzenia Brother maja
    > rozdzielone zasobniki z tuszem kolorowym, co jest niewatpliwym atutem.

    Epson i Canon tez maja. Tusze do epsona (mam DX3850) kosztuja od 2.5zl za
    kolor na allegro.
    Uzywam juz ze 3 lata i jest okej.

  • 4. Data: 2009-08-27 08:09:40
    Od: "Primek" <s...@n...pl>

    Użytkownik "Roman" <e...@h...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Primek" <s...@n...pl> napisał :

    > Epson i Canon tez maja. Tusze do epsona (mam DX3850) kosztuja od 2.5zl za
    > kolor na allegro.
    > Uzywam juz ze 3 lata i jest okej.

    Czy w Epsonie nie ma koniecznosci zabawy z przekladaniem chipow do
    zamiennikow? Bo wiem ze w niektorych seriach konieczne jest wtapianie chipa
    z oryginalu :/

    Primek
    http://primaxpolska.pl/

  • 5. Data: 2009-08-27 08:32:47
    Od: "Roman" <e...@h...com>

    Użytkownik "Primek" :

    > Czy w Epsonie nie ma koniecznosci zabawy z przekladaniem chipow do
    > zamiennikow? Bo wiem ze w niektorych seriach konieczne jest wtapianie
    > chipa z oryginalu :/

    Po prostu jak sobie upatrzysz model (obojetnie jakiej marki) zerknij na
    allegro na zamienniki tam w opisie na pewno cos bedzie jesli jest tak jak
    piszesz. Ja nie musze niczego takiego robic.
    Wymieniam i drukuje. Nie prawda tez jest uszkadzanie glowicy od zamiennikow.
    Ze dwa razy zdarzylo mi sie, ze taki tusz byl felerny tzn. nie chcial
    wypluwac tuszu albo drukarka zle odczytywala dane z chipa i odrzucala go ale
    to trzeba wliczyc w koszt, 5zl to nie majatek biorac cene oryginalow.

  • 6. Data: 2009-08-28 06:57:24
    Od: "Primek" <s...@n...pl>

> [...]
    > nie chcial wypluwac tuszu albo drukarka zle odczytywala dane z chipa i
    > odrzucala go ale to trzeba wliczyc w koszt, 5zl to nie majatek biorac cene

    Zdaje sobie sprawe z tego ze bez problemu moge uzywac zamiennikow, poprostu
    nie chcialbym trafic na jakis wyjatkowo nieudany model jak np. kiedys to HP
    o ktorym wspomnialem wyzej, przez weekend skonczyl mi sie tusz i nie moglem
    skanowac bo drukarka wyswietlala na wyswietlaczu brak tuszu i do momentu
    uzupelnienia nic nie mozna bylo zeskanowac!! :/

    Primek
    http://primaxpolska.pl/

  • 7. Data: 2009-08-28 15:36:28
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Kup laser, a kolory drukuj w osiedlowym punkcie ksero.
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2009-08-28 21:26:53
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Kup laser, a kolory drukuj w osiedlowym punkcie ksero.

    A w ogole jesli chcesz oszczedzac na telefonach, to go odlacz i odloz na
    polke.

    Ta porada jest jak lokata...

    Pozdrawiam
    Michal