  • Data: 2012-06-19 13:07:49
    Temat: Re: Urząd Skarbowy, a koszt oprogramowania sterującego maszyną
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Jest wolny rynek -- można
    > ustalić dowolną cenę, pod warunkiem, że nie będzie odbiegać zbytnio od
    > cen, jakie ustalają inni.

    Mala poprawka: wolny rynek polega na tym, ze mozesz ustalic dowolna
    cene. I juz, bez zadnych warunkow. Natomiast JESLI ustalisz ja zupelnie
    od czapy, to najwyzej nie zarobisz. Jeszcze jedna poprawka: jesli chcesz
    zarobic, to wlasnie Twoja cena MOZE odbiegac od cen ustalonych przez
    innych, mozesz tez odbiegac jakoscia od produktow konkurencji, albo
    prowadzic jakas inna polityke sprzedazy. Wolnosc rynku to wolnosc
    wyboru, rowne traktowanie przez panstwo wszystkich uczestnikow i ryzyko
    tylko na odpowiedzialnosc ryzykujacych.
    Chyba inne ksiazki o wolnym rynku czytalismy;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa