eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUruchamianie TDI gdy jest mocno cieply.Re: Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply.
    Date: Fri, 26 Apr 2013 10:24:20 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <klddjk$rqu$1@node1.news.atman.pl>
    References: <kl98br$tee$1@node2.news.atman.pl> <klb3d2$89l$1@node1.news.atman.pl>
    <klb3qn$mnf$1@node2.news.atman.pl> <klb4gd$9lu$1@node1.news.atman.pl>
    <51795065$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <klbsqc$4c5$1@node1.news.atman.pl> <kld5d6$m3k$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-164-126-89-24.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1366964661 28510 164.126.89.24 (26 Apr 2013 08:24:21
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Apr 2013 08:24:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130328 Thunderbird/17.0.5
    In-Reply-To: <kld5d6$m3k$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2490339
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-04-26 08:04, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2013-04-25 20:31, h.w.d.p. pisze:
    >>> Googlanie to Tobie pozostaje. Ja mam wiedzę z doświadczeń własnych,
    >>> warsztatowych oraz kontaktów zlotowych, gdzie ludzie dzielą się
    >>> niekoniecznie od razu wiedzą, ale doświadczeniami :)
    >>
    >> ziew.
    >
    > Na zdrowie.
    >
    >> ja w przeciwienstwie do takich madrali jak ty siedze codziennie w
    >> smarach.
    >
    > To widać - pomaga? :)
    >
    >> no ale to w sumie dobrze bo zawsze lepiej takiego leszcza
    >> skroic 4x wiecej.
    >
    > Przy wiedzy wziętej z googla (co prezentujesz) to fakt, klient
    > zapłaci 4x więcej, a efekt będzie tylko w kieszeni :>
    >
    >

    To tak żeby już ukrócić spory:
    Wszyscy mają część racji, zdychający rozrusznik, zdychający aku,
    zdychające przewody, zdychająca sekcja wysokociśnieniowa pomy, padnięty
    czujnik temp paliwa, wszystko składa sie na całość ale główną podwaliną
    tego problemu jest taka mapka siedząca w sterowniku:

    http://img5.imageshack.us/img5/8653/mapacm.png


    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: