eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUruchamianie TDI gdy jest mocno cieply.Re: Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply.
    Date: Thu, 25 Apr 2013 09:26:34 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 44
    Message-ID: <klalrd$pha$1@node1.news.atman.pl>
    References: <kl98br$tee$1@node2.news.atman.pl> <kl99bi$ueb$1@node2.news.atman.pl>
    <5178351d$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl9dsj$iii$1@node1.news.atman.pl>
    <51784465$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl9irc$8iv$1@node2.news.atman.pl>
    <51784f33$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl9j45$8nt$1@node2.news.atman.pl>
    <1kc05yiq3pxz.al5nrj3fp714$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: user-46-113-190-185.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1366874798 26154 46.113.190.185 (25 Apr 2013 07:26:38
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Apr 2013 07:26:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130328 Thunderbird/17.0.5
    In-Reply-To: <1kc05yiq3pxz.al5nrj3fp714$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2490238
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-04-25 01:45, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Wed, 24 Apr 2013 23:33:56 +0200, Lewis napisał(a):
    >
    >> W dniu 2013-04-24 23:31, Cavallino pisze:
    >>
    >>> Aha.
    >>> To już dla mnie zbyt skomplikowane.
    >>> To robota dla elektryka czy mechanika?
    >>>
    >>>
    >>
    >> No proszę Cię. Kup najprostszy multimetr za 10-20zł ustaw pomiar
    >> rezystancji i przyłóż elektrody do pinów czujnika :)
    >
    > No i jak będzie bez kozery pińcet om... To co? :)
    >
    > Przynajmniej jakieś dane referencyjne trzeba mieć.
    > Do tego mierzyć na pinach komputera (co by przy okazji wiązkę
    > skontrolować).


    Napisałem że najlepiej dotrzeć do takich właśnie danych. Wstępnie
    sprawdzi czy wartości są w miarę ok czy całkowicie od czapy - prawda?
    Owszem najlepiej od razu na wiązce od kompa ale to już raczej nie zrobi
    wnioskując po tym co pisze więc po co opisywać procedury i szukać
    schematów wiązki ECU?

    > A najlepiej to dobrać się do procedur serwisowych tego sterownika (bo to
    > jeszcze pewnie czasy przedmikroprocesorowe) - bez tego to będzie takie tam
    > poruszanie się po omacku.

    Sam chyba tego nie sprawdzi a ktoś kumaty sam będzie to wiedział.

    > Bo tak to multimetrem na ślepo to rzadko udaje się dość o co chodzi - jak
    > się coś przepaliło albo zwarło to można szukać. Ale te czujniki to raczej
    > lubią tak że im się zakres przestawi, albo coś.

    No i jak na ciepłym wyskoczy +2kOhm to wiedz że coś sie dzieje...



    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: