  • 21. Data: 2017-11-19 22:21:16
    Temat: Re: Ursus pokazał elektryczną niewielką furgonetkę
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie dorabiaj pizdzie uszu. Nie podpusciles tylko uprawiales tania manipulacje
    obliczona na kretyna co popiera kod. Rozwiaz zadanie. Czesc danych sam dales. To
    zgodnie z Twoimi danymi ile urosnie cena pradu jeslic cena wegla wzrosnie o 10%.
    Prawie caly wegiel do palenia w malych piecach i kotlach jest z importu. Stad jego
    wysoka cena bo zawiera maksymalny przypiek jaki mozna zrobic i zeby wegiel jeszcze
    sie masowo sprzedawal.

  • 22. Data: 2017-11-19 22:31:19
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Prawie caly wegiel do palenia w malych piecach i kotlach jest z importu.
    Może jestem wyjątkiem, ale u nas (Swarzędz) zawsze był do wyboru nasz
    lub importowany. Teraz chyba tylko nasz.

    Robert

  • 23. Data: 2017-11-19 23:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > We wroclawiu kilka tych ladowarek jest.
    > Ale wrzucic na pake/dach maly agregat na wszelki wypadek :-)

    A czym ten agregat zasilac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 24. Data: 2017-11-19 23:11:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    > d. Rozwiaz zadanie. Czesc danych sam dales. To zgodnie z Twoimi danymi ile urosnie
    cena pradu jeslic cena wegla wzrosnie o 10%.

    Cena produktów, które bazują na węglu wzrośnie prawie tyle samo procent.
    Tak samo jest jak wzrośnie o 10% cena paliwa i to paliwo stanowi 10% ceny,
    to i tak cena produktu nie rośnie o 1% tylko znacznie więcej.
    Ekonomia w przypadku masowo używanych dóbr jest inna niż chciałbyś,
    więc nie dorabiaj sobie teorii czy uszu.

  • 25. Data: 2017-11-19 23:51:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie zapominaj ze ceny pradu sa pod specjalnym nadzorem. Ich gospodarka rynkowa nie
    obejmuje.

  • 26. Data: 2017-11-20 08:15:01
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Nie zapominaj ze ceny pradu sa pod specjalnym nadzorem. Ich gospodarka rynkowa nie
    obejmuje.

    Tym bardziej jest możliwość golenia klientów.

  • 27. Data: 2017-11-20 09:54:45
    Od: p...@g...com

    --Tym bardziej jest możliwość golenia klientów.

    jak jest mozliwosc no to trzeba golic :-) a jak matolki mysla ze beda tankowac e-auta
    za darmo to trzeba ich utrzymywac w tym przekonaniu :-)

    http://www.wiwo.de/finanzen/boerse/energiepreise-str
    om-bleibt-2018-teuer/20602918.html

    czyli taniej juz bylo i szykujcie sie na podwyzki

  • 28. Data: 2017-11-20 10:55:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >A czym ten agregat zasilac?

    Benzyna, gazem, ON - do wyboru.
    Wszak to tylko awaryjnie, zeby do bazy dojechac jak sie okaze, ze
    baterie na 100 km nie starczyly.

    J.