eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUrban Legend ;) Pogromcie mita. Co gorsze ? Benzyna wlana do ON czy ON wlany do Benzyny ? › Re: Urban Legend ;) Pogromcie mita. Co gorsze ? Benzyna wlana do ON czy ON wlany do Benzyny ?
  • Data: 2011-07-15 23:36:11
    Temat: Re: Urban Legend ;) Pogromcie mita. Co gorsze ? Benzyna wlana do ON czy ON wlany do Benzyny ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zbiornik 55 litrów. Do zbiornika wlano 10 litrów *złego* paliwa.

    W Pojemność zbiornika celowałem.

    > Co gorsze ? Wlanie diesla do benzyny, czy benzyny do diesla ?

    Sierotka wlała do Laguny 1.9 DCI na stacji 10 litrów benzyny i
    zadzwoniła "jak się spuszcza paliwo" z laguny. Jako, że w ladze
    był komputer pokładowy, odradziłem spuszczanie by zapobiec
    unieruchomieniu pojazdu (ubycie znacznej ilości paliwa we
    francuzach potrafi "zablokować" pojazd gdyż komputer myśli, że
    jest wyciek z układu paliwowego nakazałem dorypać diesla po
    brzegi, i w oparciu o wypowiedzi w sieci machnąć pół litra
    mixolu (nie wiem po co) ... A następnie jechać i co 100 km
    tankować diesla pod korek. Auto przejechało tak 700 kilometrów,
    na razie efektów negatywnych brak. Komputer się nie burzy, nie
    zauważono zmiany charakterystyki pracy silnika. Odpala bez
    problemu na ciepło i zimno. Pozostaje wierzyć w oparciu o
    obserwacje, że nic się nie stało.

    A pytanie było "retoryczne" bo "sieć" różne "prawdy" mówiła w
    tym temacie.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!