    From: Pawel Bernat <a...@a...flynet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Uprawnienia do ping-u?
    Date: Tue, 18 Jun 2002 13:16:16 +0000 (UTC)

    Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak <B...@t...one.pl> wrote:

    > Poraża mnie Twoje ograniczenie horyzontów. To że się czegoś nie
    > napisze dokładnie jak krowie na rowie odbierasz jak niewiedzę,
    > laicyzm i ograniczenie horyzontów a w konsekwencji niewiedzę lub
    > ibnladin wie co ;)
    oj, wybacz :)

    > Jak krowie na rowie:
    > Wysyłanie może być zablokowane w celu wyeliminowania pingowania
    > innych serwerów. Nieprawdarz? Nie odpowiadaj, pytanie retoryczne.
    Pozwolę jednak sobie odpowiedzieć. Twoje przykłady to były zabezpieczenia
    konkretnych hostów, które nie odpowiadają na pingi. Twierdzisz, że
    to co zrobił ten ISP, to przysługa dla całego internetu, który traktuje
    zwykłe pingi jako atak sieciowy (przypominają mi się 'znakomite' artykuły
    w Gazecie Wyborczej etc.) ?
    p.
    --
    -- Paweł Bernat <a...@a...flynet.pl>