  • 1. Data: 2010-03-06 15:07:32
    Temat: Upgrade płyty z prockiem Intela
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Cześć
    Jest sobie komp z płytą GA-8I925XE (Socket 775) a na niej jakiś Celeron
    2,8. Mam zamiar zaaplikować szybszy procesor. Gdzie celować - czy raczej P4
    3,4GB (SL9KE) czy raczej w sektor procków dwurdzeniowych Core2Duo
    4400-6xxx?
    Nie mam wyczucia w tych nowszych prockach :) Cena procka powinna być koło
    100zł. :)
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2010-03-06 16:08:40
    Temat: Re: Upgrade płyty z prockiem Intela
    Od: thorin_1979 <t...@o...pl>

> [...]
    > 4400-6xxx?
    > Nie mam wyczucia w tych nowszych prockach :) Cena procka powinna być koło

    Twoja płyta główna nie wspiera Core 2 Duo.
    Oto lista z wspieranymi procesorami:
    http://www.gigabyte.pl/products/mb/cpulist/ga-8i925x
    e-g.html

  • 3. Data: 2010-03-06 16:16:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sat, 06 Mar 2010 17:08:40 +0100, thorin_1979 napisał(a):

    > Twoja płyta główna nie wspiera Core 2 Duo.
    > Oto lista z wspieranymi procesorami:
    > http://www.gigabyte.pl/products/mb/cpulist/ga-8i925x
    e-g.html

    Widziałem tą tabelę ale jak ja patrzyłem to nie wiem :)
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2010-03-06 16:21:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sat, 06 Mar 2010 17:08:40 +0100, thorin_1979 napisał(a):

    > Oto lista z wspieranymi procesorami:
    > http://www.gigabyte.pl/products/mb/cpulist/ga-8i925x
    e-g.html

    Są tam wymienione dwa procki P4-651 niewspierany i P4-650 wspierany od
    biosu F1 (cokolwiek to znaczy :). Co to za oznaczenie to 651 czy 650? Mam
    na oku procek SL9KE, czy on sie łapie?
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2010-03-06 16:43:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sat, 6 Mar 2010 17:21:30 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Co to za oznaczenie to 651 czy 650? Mam
    > na oku procek SL9KE, czy on sie łapie?

    Ech, musiałem się doszkolić. 650 to Prescott, 651 to Cedar Mill i SL9KE się
    nie łapie, szkoda. Te 65W robi wrażenie :)
    --
    Jacek