    From: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Upgrade kompa. Co kupic? :) + kilka pytan
    Date: Sun, 6 Sep 2009 16:17:25 +0200

    > A moze warto przesiasc sie na intela?
    > Bo i jesli i tak musze zmieniac tyle podzespolow to moze intela platforma
    > jest jakas lepsza za porownywalne pieniadze?
    > CZy nadal AMD jest tansze?

    Coz.. tak sie porobilo ze teraz AMD ma wiecej ciekawych rzeczy za rozsadne
    pieniadze do zaoferowania i tym bogatszym i tym z mniejszym zasobnikiem u
    pasa :) Zatem podsumowujac, platforma AMD jest teraz chyba optymalniejszym
    wyborem mimo wszystko.

    Co do propozycji kart graficznych ATI, ja tez jestem zwolennikiem tych kart
    pomimo roznych opinii. Dla mnie ta karta ma lepszy obraz i lepiej pracuje z
    tv-outem oraz kartami tv. Moze to subiektywne, ale czuje sie z tym dobrze i
    tyle :) Poza tym, jak ktos lubi energooszczedne maszyny - tak jak ja - to
    chyba ATI ma karty ciut mniej pradozarne... ale to pewnie tez czysto
    subiektywne odczucie :)

    Co do kosci ramu... to nie jest zaden problem jesli masz kosc taktowana 667
    a wlozysz 800. Ja mam takie czary mary i w koncowym rezultacie 800 schodza
    do najwolniejszej - co jest chyba oczywiste i tlumaczyc nie trzeba - a
    timingi tez beda sie zgadzac, bo jesli masz 667 i cl5 a wlozysz wolniejsza
    800 na cl6 to po zejsciu do 667 jej timing sie pokryje ladnie - poza tym
    teraz to praktycznie wszystko mozna w biosach poustawiac aby dzialalo
    ladnie.

    Co do zgodnosci platformy z cpu to moze ktos siedzacy w tej platformie sie
    wypowie, bo ja stary intelmaniak jestem + atimaniak hahaha

    Pozdrawiam.