  • Data: 2009-09-06 13:10:00
    Temat: Re: Upgrade kompa. Co kupic? :) + kilka pytan
    Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i cena/jakosc.
    > Nie chce sie przez tydzien przekopywac przez testy i rozne porownania.
    > Licze po prostu na zyczliwy glos kogos zorientowanego jak ty :)

    AMD Athlon II x2 240 - ok 210 zł
    GA-MA74GM-S2H - ok 190zł
    ASUS HD4670 512MB DDR3 128bit PCI-E - ok 250zł

    ceny wziąłem z proline.pl ale wiem, że można taniej. Na takim zestawie GTA
    IV pójdzie na średnich detalach w miarę sprawnie na 1024x768 powinno być bez
    problemów.
    Pamięci i zasilaczm można wykorzystać stary o ile jest w miare pewny.