    Subject: Re: Upgrade bardzo starej wersji iOS w bardzo starym iPhone
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <n1610l$s60$1@dont-email.me> <n173f9$oc8$1@dont-email.me>
    <n17gm8$39u$1@dont-email.me> <n17hgg$65l$1@dont-email.me>
    <n17p30$28u$1@dont-email.me>
    <56376b66$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
    <n181q1$532$1@dont-email.me>
    <56378bd2$0$22822$65785112@news.neostrada.pl>
    <56378fc9$0$640$65785112@news.neostrada.pl> <n183m3$cup$1@dont-email.me>
    <563793fd$0$663$65785112@news.neostrada.pl> <n18ap8$br4$1@dont-email.me>
    <5637b056$0$22829$65785112@news.neostrada.pl>
    <n18hi3$956$1@dont-email.me>
    <5637cda8$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>
    <n18ks2$ncc$1@dont-email.me> <5637e63c$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <n196ii$htj$1@dont-email.me>
    From: atm <...@v...pl>
    Date: Tue, 3 Nov 2015 11:06:07 +0100

    > Ja nie krytykuję osób które tym się kierują, raczej próbuję tłumaczyć
    > Wam osoby które się tym nie kierują a stawiają większą wagę na
    > ergonomię i estetykę niż na brakującą nieistotną funkcję.

    Teraz i te cechy nie sa domena iPhone'a. Jest to jedynie jedna z opcji.
    Zwroc uwage na elegancka, ascetyczna stylistyke urzadzen Sony (choc
    fakt, ze troch sie juz opatrzyla). Nowe Samsungi? Ciezko im cos zarzucic
    a zagiety ekran jest fajnym dodatkiem. Baaa, nawet Chinczycy oferuja
    dobra jakosc i wyglad.
    Kwestia ergonomii jest tez dyskusyjna: w urzadzeniach z Androidem od
    zawsze mam dodatkowe guziki ekranowe lub fizyczne po obu stronach home,
    co jest niezwykle ergonomiczne. Dodatkowo nie marnuje sie tyle
    przestrzeni na ramki jak to jest od zawsze w iPhone. Druga rzecz, ktora
    na szybko przychodzi mi do glowy to np widgety. Bardziej ergonomiczne
    dla mnie jest posiadanie istotnych informacji bezposrednio na pulpicie
    niz uruchamianie aplikacji, ktora dopiero wtedy poda mi te dane. No
    chocby klawiatura. Odkad pamietam w Androidzie moge stosowac zamienniki
    jesli nie podejdzie mi defaultowa. W iOS to nowy ficzer, do niedawna
    bylem skazany na toporna klawiature od Apple'a, ktora jak sam zauwazyles
    nie ma nawet haptic feedback o swype'owaniu nie wspominajac.
    Obecnie wybor platformy nie spowoduje byc albo nie byc w zdecydowanej
    wiekszosci typowych zastosowan. Pomijam WP i Blackberry.
    Baaa, nawet ceny sa zblizone gdy porownac topowe urzadzenia.