  • Data: 2014-08-05 19:27:59
    Temat: Re: Upadaj?cy Radio Shack....
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 05 Aug 2014 18:59:46 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:

    >A jakie sklepy podchodziłyby bardziej pod definicję diy? Nie wiem jak
    >teraz, ale dawniej można było kupić różne części elektryczne i
    >elektroniczne. Dla mnie centrum handlowe bez RS było nudne :) i tylko
    >te z RS zapamietałem.

    Od czesci elektronicznych do dyi kawalek drogi. Dyi to jest Home
    Depot. Tyle ze nie od elektroniki

    W RadioShack dalej mozna kupic czesci elektroniczne, nawet maja
    calkiem niezly wybor jak dla amatora, tyle tylko ze dzisiejsza
    mlodziez sie elektronika w klasycznym pojeciu zupelnie, ale to
    zupelnie nie interesuje. Owszem, Andriuno OK, Radio Shack Andruino tez
    spzredaje. Chociaz sprzedaz jest na poziomie sladowym

    Cytowany link narzekal na brak "ekspertyzy" wsrod personelu Radio
    Shack. Ale skad sie ma brac ta ekspertyza jezeli placi im sie 10
    dolcow za godzine. A wiecej placic trudno, bo sklepy jednak robia
    bokami. A nawet jakby placili ze "ekspertyze" to watpie czy bylaby
    potrzebna.

    Sklepy RS zamykaja, bo sa deficytowe. Elektronike uzytkowa kupuje sie
    w sklepach duzych sieci (Best Buy na przykald), a i tak te sklepy
    glownie robia za salony wystawowe Amazona. Niektore duze sieci nei
    wytrzymuja konkurencji i sie likwiduja (Circuit City na przyklad),
    Male biznesy w rodzaju RS nie maja racji bytu

    A.L.