  • 11. Data: 2010-06-23 00:11:52
    Temat: Re: Uniwersalny komputer pokładowy
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Tata" <

    > Lubię gadżety. W moim leciwym Passacie, nie ma komputera pokazującego
    > chwilowe zużycie paliwa, czy zużycie w przeliczeniu na 100 km.
    > Chciałbym wiedzieć, ile w baku mam ON i na ile km wystarczy paliwa.
    [CUT]

    Jasna sprawa, i dzięki za obszerne wyjaśnienia.

    > Chyląc czoła

    Również

    Przemo

  • 12. Data: 2010-06-23 00:44:46
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Tata" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > Zdolność do marzeń, oprócz umiejętności myślenia abstrakcyjnego, jest cechą
    zarezerwowaną tylko dla homo sapiens. Marzenia
    > (fantazje), w połączeniu z wiedzą, wyprowadziły nas z jaskiń i stworzyły komputery,
    samochody oraz samoloty.

    Chyba sie zagalopowales?
    Przyjrzyj sie stworzeniu zaliczanemu do gatunku homosapiens,
    nazwa potoczna: ZONA.

    Myslenie abstrakcyjne zaczyna sie
    kiedy wybieraja kolor lakieru do malowania paznokci,.natomiast konczy sie w momecie
    kiedy
    wybierze kolor zmywacza.
    ;)

  • 13. Data: 2010-06-23 00:46:30
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Tata pisze:

    > Lubię gadżety. W moim leciwym Passacie, nie ma komputera pokazującego
    > chwilowe zużycie paliwa, czy zużycie w przeliczeniu na 100 km. Chciałbym
    > wiedzieć, ile w baku mam ON i na ile km wystarczy paliwa.

    W mojej leciwej primerce zwykły wskaźnika wystarcza do określenia ilości
    paliwa w baku z dokładnością, która wydaje mi się zupełnie zadowalająca.
    I jakoś nie wierzę że opisywany komputerek pokaże dokładniej. Chyba żeby
    go pracowicie i czasochłonnie wyskalować. Ale jeśli, to i tak pod koniec
    baku, gdy błąd całkowania jest największy, prędzej uwierzę wskaźnikowi :)

    > Jaki jest
    > stan samochodu, jakie zagrożenia i co należy uzupełnić, wymienić lub
    > zrobić. Żeby fotele i lusterka same się ustawiały wg moich preferencji,
    > żeby klima sama utrzymywała zadaną temperaturę i wilgotność. Rozwijając
    > moje chciejstwo, marzy mi się HUD, który wyświetlałby na przedniej
    > szybie, sterowane głosem, parametry samochodu, oczywiście z regulacją
    > jasności wyświetlania. Śni mi się też HUDowa nawigacja, połączona z
    > Google Maps (Zumi), czy nawet z filmami trasy i z asystentem pasa ruchu.

    Ciekawe ile % tych gadżetów działałoby jeszcze obecnie w tym leciwym passacie,
    gdyby były zainstalowane w nim fabrycznie... :)

    > Na początek moich fantazji, pragnąłbym zainstalować wspomniany komputer.
    > Zdolność do marzeń, oprócz umiejętności myślenia abstrakcyjnego, jest
    > cechą zarezerwowaną tylko dla homo sapiens. Marzenia (fantazje), w

    Tyle że patrząc na opis owego urządzenia, to niewiele z tych marzeń
    ono zrealizuje.

  • 14. Data: 2010-06-23 01:45:02
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Panie do obliczenia średniego zużycia paliwa to nie komputer jest
    > potrzebny ale kalkulator.

    A najlepiej to abakus!

  • 15. Data: 2010-06-23 12:19:07
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:hvr5ah$6qq$1@inews.gazeta.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten Kuba (aka cita) . Tak se patrze i patrze jak nawija
    makaron na uszy:

    > ps. a jak często korzystasz z elektrycznie otwieranych szyb tylnych?

    Ja na ten przyklad baaardzo czesto...bo heble do otwierania mi sie myla i zamiast
    przodu otwieram tyl. ;-P

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 16. Data: 2010-06-23 13:00:38
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-23 01:45, neoniusz pisze:

    > A najlepiej to abakus!

    Wole liczyć na piechotę. Wtedy zawsze silnik spala mniej i mam lepsze
    samopoczucie :)

    abaqus sprawia, że mój samochód jest nieekonomiczny i drogi w utrzymaniu :(

  • 17. Data: 2010-06-23 17:01:42
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-23 12:19, Dman-666 pisze:
> [...]
    > makaron na uszy:

    > Ja na ten przyklad baaardzo czesto...bo heble do otwierania mi sie myla i zamiast

    To Ty lepiej nie jedź do Szczawnicy. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 18. Data: 2010-06-23 23:08:53
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ps. a jak często korzystasz z elektrycznie otwieranych szyb tylnych?

    Jak otworzę tylko przednią/przednie to w aucie robi się huk przy większych
    prędościach. Po owarciu tylnych powietrze już tak nie wariuje w kabinie,
    tylko
    ładnie i pocichutku sobie przelatuje.
    Naprawdę, odkąd to odkryłem, to przekonałem się o wielkiej użyteczności
    elektrycznych szub z tyłu.
    Po drugie, mam taki guziczek, którym mogę zablokować ich otwieranie
    i nie musze się martwić, że mi dzieciak bedzie się korba bawił.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 19. Data: 2010-06-24 14:30:58
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > a ja tam z komputerka korzystam i lubie samochody z komputrami.
    > To, ze Ty z czegoś nie korzystasz nie znaczy, ze sie nie przydaje.
    >
    > ps. a jak często korzystasz z elektrycznie otwieranych szyb tylnych?

    Ja codziennie, nie przewiewa uszu i ciszej podczas jazdy. Komputer nudzi sie
    po dwoch dniach.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 20. Data: 2010-06-24 14:33:44
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Tata" <k...@k...net.pl> wrote in message

> [...]
    > cechą zarezerwowaną tylko dla homo sapiens. Marzenia (fantazje), w
    > połączeniu z wiedzą, wyprowadziły nas z jaskiń i stworzyły komputery,

    Wikitude drive.

    Pozdrawiam
    Kamil