  • Data: 2023-07-03 17:52:52
    Temat: Re: Unitra cd...
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.07.2023 o 15:54, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Wszystkie kaseciaki (przenośne/popularne)  z jakimi miałem stycznoć
    > miały rolki dociskowe zuzyte w stożek, mówi Wam to coś?

    Chyba "w beczkę". To wina gumki :] Były też takie, co miały
    mikropęknięcia po czasie i takie co robiły się twarde jak diament :D

    Był okres nawet, że (uwaga) wygrzewało się oś od koła zamachowego
    specjalną spiralką/opornikiem bo się lubiła wycierać. Inna sprawa to
    jakość taśm i wilgotność. Oblepienie rolki masą czynną+kurz, to była
    popularna usterka a mycie rolki (w zależności od specyfiku) utwardzało
    gumę. Nim wpadli na pomysł stosowania lepszej gumy to praktycznie
    magnetofony wyszły z użycia :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>