  • Data: 2023-06-21 21:55:21
    Temat: Re: Unitra cd...
    Od: Ghost <g...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.06.2023 o 17:43, nadir pisze:

    > Przykładowe ceny.
    > https://www.dlahandlu.pl/technologie-i-wyposazenie/k
    ontrowersje-wokol-ceny-wzmacniacza-unitra-przygotowa
    lismy-porownanie-i-krotka-probke-dzwieku,121942.html

    > Kto to kupi, dzieci jutuba i spitfaja?
    > Ci, którzy 20-30 lat temu podniecali się Unitrą czy Diorą dziś nie
    > odczują różnicy między sprzętem za 500zł a 15000zł

    Co prawda nigdy mnie diora ani unitra nie podniecala - w szczegolnosci
    jakosc dzwieku z tego sprzetu - ale 30 lat temu jakosc dzwieku owszem,
    miala dla mnie olbrzymie znaczenie.

    Roznice odczuwam, z tego powodu na poczatku roku zrobilem kosztowny
    upgrade - problem jest nieco inny, swiat coraz czesciej idzie w klase D,
    nowa unitra proponuje klase A