  • Data: 2023-06-22 06:58:13
    Temat: Re: Unitra cd...
    Od: Ghost <g...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Ależeco? 20Hz - 20KHz nie odpowiada? Dynamika głośników też? Może miałeś
    > zjebane źródło?

    Moze ja nie slucham oscyloskopem? Parametry, ktore sie publikuje sa
    jakie sa, w pewnym zakresie powiazane z faktycznymi wrazeniami, ale nie
    oddaja w 100%. Wiecej niz 20Hz 20Khz mial kazdy sensowny wzmacniacz w
    owym czasie.

    Ale napisz, czy uwazasz, ze te kilka parametrow zamieszczonch w
    instrukcji (nawet poprawnie zmierzonych) da taka sama wiedze o jakosci
    co testy odsluchowe.

    > I bardzo dobrze, to klasa bez wad odsłuchowych.

    Po pierwsze to klasa bez oddechu, sensowne moce sa bardzo trudne do
    uzyskania. Po drugie define "klasa bez wad odsłuchowych"

    > Od momentu jak pierwszy raz usłyszałem "kino domowe" najwyższych lotów,

    Aaa, rozumiem, kolega dyskutuje na poziomie kina domowego.