  • 41. Data: 2010-07-01 16:22:52
    Temat: Re: Umylem komore silnika Karcherem...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    news:i0i76u$n85$1@inews.gazeta.pl...

    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > Impreza wrx, jedna z zalet jest nisko polozony srodek ciezkosci silnika,
    > jedna z wad koniecznosc przeciskania sie przez to wszystko zeby cokolwiek
    > zrobic. Ale to juz zmartwienie warsztatu.

    Niestety to "zmartwienie warsztatu" przeklada sie na ceny uslug
    które sa niestety wyzsze dla Subaru niz dla innych japonców...

  • 42. Data: 2010-07-01 16:39:31
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 1 Jul 2010 14:53:06 +0100, kamil napisał(a):

    > A u mnie tak i bez mycia:
    >
    > http://zapodaj.net/64fd44bb4c40.jpg.html

    No kurka, ja zdjęcia nie zapodam ale właśnie otwarłem maskę Skody - też
    plastikowa osłona, jakiś wlew płynu do spryskiwacza, lekko tylko
    wszystko ukurzone... Naprawdę nie wiem po co to myć.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 43. Data: 2010-07-01 16:40:45
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Pszemol pisze:
    > Czy Wy też sobie myjecie komorę silnika w swoich autach?

    Ja tylko raz myłem po kupnie, potem odpuścilem bo nic nie wycieka
    naturalny kurz tylko, oczywiście myłem na zimnym silniku.

    --
    krzysiek82

  • 44. Data: 2010-07-01 16:43:54
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Niestety to "zmartwienie warsztatu" przeklada sie na ceny uslug
    > które sa niestety wyzsze dla Subaru niz dla innych japonców...

    Wyzsze, ale nie az tak wiele, wymienialem juz wszystkie plyny lacznie z
    hamulcowym, olej w skrzyni i dyfrze + standardowo olej dwa razy. Za pare
    miesiecy zbliza sie duzy przeglad z rozrzadem i calosc wyjdzie jakies 25%
    drozej, niz w poprzednim aucie (honda 1.8vti), wiec tragedii nie ma. Nic za
    darmo zreszta, gdybym chcial tanio, mialbym seicento lpg. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 45. Data: 2010-07-01 16:44:45
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE pisze:
    > Skieruj sobie tego sobotniego karczera w dupe najlepiej

    polecam wrażenia bezcenne, tylko potem ciężko usiąść :)

    --
    krzysiek82

  • 46. Data: 2010-07-01 16:46:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message

    > Ja tylko raz myłem po kupnie, potem odpuścilem bo nic nie wycieka
    > naturalny kurz tylko, oczywiście myłem na zimnym silniku.

    Ja z konieczności myłem gorący, bo jakoś do myjni dojechać musiałem.
    Ale zanim wjechałem na stanowisko i poszedłem wymienić banknoty
    na monety do automatu to minęło sporo minut, więc silnik nie był dopiero
    co wyłączony ale nie był w pełni ostygnięty. Kolektor wydechowy i osłony
    wydechu są z tyłu silnika, przy przegrodzie, więc tam starałem się nie lać
    aby nic nie popękało w żeliwnych odlewach.

  • 47. Data: 2010-07-01 16:56:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > drozej, niz w poprzednim aucie (honda 1.8vti), wiec tragedii nie ma. Nic
    > za darmo zreszta, gdybym chcial tanio, mialbym seicento lpg. ;)

    Dobrze ze sobie z tego zdajesz sprawe. Nie wszyscy to wiedza
    przed zakupem Subaru a potem jest placz ze drogo... i boli.

  • 48. Data: 2010-07-01 16:58:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MadMan" <m...@n...wp.pl> wrote in message

    > No kurka, ja zdjęcia nie zapodam ale właśnie otwarłem maskę Skody - też
    > plastikowa osłona, jakiś wlew płynu do spryskiwacza, lekko tylko
    > wszystko ukurzone... Naprawdę nie wiem po co to myć.

    No jak są osłony to nie ma po co - osłony są właśnie po to, aby
    oprócz tego że jest ładnie" to jeszcze silnik był czysty i nie było
    się urąbanym przy jego naprawie...

  • 49. Data: 2010-07-01 17:02:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    krzysiek82 pisze:
    > polecam wrażenia bezcenne, tylko potem ciężko usiąść :)

    Skoro polecasz to pewnie probowales?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 50. Data: 2010-07-01 17:52:52
    Temat: Re: [ot] Re: Umylem komore silnika Karcherem...
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    gosmo pisze:

    > To co to za płyn skoro może przeżreć chłodnice ;) Płyn chłodniczy tym
    > się różni właśnie od kranówki, że ma niższą temperaturę zamarzania,
    > wyższą wrzenia i zawiera dodatki antykorozyjne. Chyba, że to jakiś
    > kiepski płyn jest lub tzw. "nieznanego pochodzenia".

    A wylej sobie ten płyn na przykład na tapicerkę podłogi w samochodzie,
    nie usuń porządnie, a za kilka miesięcy sprawdź, jak wygląda lakier :)