  • 201. Data: 2010-07-04 03:17:57
    Temat: Re: Umylem komore silnika Karcherem...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    .

    .
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Szkoda, że nie potrafisz przyznać się do błędu i brniesz -- kłamiąc w żywe
    > oczy -- dowód na to, podkreśliłem

    Ty naprawdę sądzisz że pamiętam wszystkie ksywki osób którym odpowiadam?
    Do jakiego "błędu" mam się przyznać? Piszesz jakieś farmazony, pytasz
    się mi ni z gruchy ni z pietruchy o jakaś Weronikę i potem boczysz się że
    nie zajarzyłem o co Ci chodzi. Zlituj się - weź se na wstrzymanie...

  • 202. Data: 2010-07-04 03:19:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Łże z premedytacją, nie pierwszy raz i nie tylko w tym wątku.

    Łże z premedytacją??? Czy Ty w ogóle wiesz co to znaczy?

  • 203. Data: 2010-07-04 09:36:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Pszemol pisze:
    > Łże z premedytacją??? Czy Ty w ogóle wiesz co to znaczy?

    W przeciwieństwie do Ciebie nie wiem, bo nie łże.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 204. Data: 2010-07-04 09:38:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    DoQ pisze:
    > W przeciwieństwie do Ciebie nie wiem, bo nie łże.

    Choc w zasadzie powinno byc - nie łgam :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 205. Data: 2010-07-04 15:03:58
    Od: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE <ÓÓ@ÓÓÓ.ÓÓ>

    Użytkownik DoQ napisał:

    > ale mi dojebales, lol - liczysz na to ze przejme sie leszczem ktoremu
    > meszek na jajkach nie zdążył wykielkowac? takich smieciarzy jest tu na
    > pęczki.

    mysle ze po tym tekscie bedziesz płakał przez miesiac

  • 206. Data: 2010-07-04 15:43:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > W przeciwieństwie do Ciebie nie wiem, bo nie łże.

    To nie używaj słów których znaczenia nie rozumiesz...

  • 207. Data: 2010-07-04 18:05:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Pszemol pisze:

    > To nie używaj słów których znaczenia nie rozumiesz...

    Tak jest. Pozostawiam je tobie kłamczuchu.

    Pozdrawiam
    Pawel