  • 141. Data: 2010-07-02 02:07:01
    Temat: Re: Umylem komore silnika Karcherem...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:i0j6fj$723$1@mx1.internetia.pl...

    > Na to samo, nawet w _tym_ poscie zacytowane. Masz problemy z czytaniem?

    Nie, nie to samo - może Ty masz?
    Pytałem czy były to marki nie na F.
    Nie udzieliłeś na to pytanie odpowiedzi.
    A może będziesz się znów sprzeczał z faktami?

  • 142. Data: 2010-07-02 02:07:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > No tak, bo ty sądzisz za większość pewnikiem.

    Chyba znowu czegoś nie zrozumiałeś...

  • 143. Data: 2010-07-02 08:32:17
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Nie, nie to samo - może Ty masz?
    > Pytałem czy były to marki nie na F.
    > Nie udzieliłeś na to pytanie odpowiedzi.
    > A może będziesz się znów sprzeczał z faktami?

    Czy na kazdej grupie juz pokazales swoja arcypojebana upierdliwosc?
    Oszczedzaj je troche, bo na emeryturce nie bedziesz mial co robic.

  • 144. Data: 2010-07-02 08:40:00
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-07-01 22:41, Pszemol pisze:

    > "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > A widziałeś coś z taką nalepką u jakiejś porządnej marki?
    > Takiej nie na F? ;-)

    Jaguar

  • 145. Data: 2010-07-02 08:48:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości
    > On 2010-07-01 11:07, MadMan wrote:
    >
    > Generalnie po prostu lubię jak silnik wygląda, a nie muszę czuć wstyd
    > podnosząc maskę :)

    Rozumiem, ze myte sprzedaja sie latwiej.

    > Jeśli nie czujesz takiej potrzeby to luz - niektórzy nie sprzątają w swoim
    > pokoju, bo też nie czują takiej potrzeby :)

    Z reguly ci, ktorzy myja silniki.

  • 146. Data: 2010-07-02 09:54:43
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-01 21:13, Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE wrote:

    > Tak twoj tata zapodawal mi historyjke o tym jak to wkladasz sobie
    > karchera w grote NESTLE, pozatym wszyscy wiedza ze spisz u tatełe w
    > nogach i obgryzasz mu pazury

    moj tata ci zapodawal? oj to jeszcze smutniejsze miałeś dzieciństwo...
    wiesz mi nestle kojarzy się z czekoladą, ale widzę, że u ciebie w domu
    na co innego mówili nestle... tylko współczuć.

  • 147. Data: 2010-07-02 10:19:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Pszemol pisze:
    > Nie, nie to samo - może Ty masz?
    > Pytałem czy były to marki nie na F.
    > Nie udzieliłeś na to pytanie odpowiedzi.
    > A może będziesz się znów sprzeczał z faktami?

    Druga linijka _tego_ posta (powielona jeszcze w czterech postach
    powyżej) ośle.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 148. Data: 2010-07-02 10:20:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Dobrze ze sobie z tego zdajesz sprawe. Nie wszyscy to wiedza
    > przed zakupem Subaru a potem jest placz ze drogo... i boli.

    Alez ja sobie doskonale zdaje z tego sprawe, zreszta zmieniam akurat na inne
    tej marki i nie planuje narzekac. Bardzo dobry kompromis miedzy kosztami
    utrzymania a osiagami i przyczepnoscia.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 149. Data: 2010-07-02 10:23:32
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    > to, że nie umiesz jeździć z RWD w trudnych warunkach to już Twój
    > problem :)

    Zapraszam do mnie na przejazdzke W124 E320 w zimie. Jak wyjedziesz z
    podworka to pogadamy ;)

  • 150. Data: 2010-07-02 11:04:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    lleeoo pisze:

    > Jaguar

    Jaguar nie jest porządna marka, przeciez montuje francuskie silniki ;-)))

    Pozdrawiam
    Paweł