    From: Tomaszek <t...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Umowy z operatorami - refleksja
    Date: Sun, 08 Mar 2009 16:46:33 +0100

    JoteR pisze:

    > A gdzie się opłaca? W sklepach dla idiotów po cenach z sufitu, czy na,
    > za przeproszeniem, Allegro - w złodziejskim dziale GSM?

    Ty normalnie nie umiesz, znowu naskakujesz na mnie, nie wiem dlaczego.
    Ja tylko napisałem swoją refleksję, a ty od razu " z mordą" Mimo to ja
    jednak nie będę się zachowywał tak jak Ty.

    Uważam, że bardziej opłacalne jest kupno telefonu i wzięcie którejś z
    ofert pre-paid niż płacenie abonamentu. I to w każdej opcji. Numer który
    widzisz w sygnaturce to Mobilking. Nie wziąłem go dlatego ( jak już
    szufladkujesz ludzi to Cię uprzedzę ) że na reklamach są gołe baby, ale
    dlatego, że jest 39gr do wszystkich sieci i doładowanie przedłuża konto
    na 3 miesiące. Uważam to za uczciwe podejście do klienta. Operator nie
    namawia mnie do kupna pakietów, których i tak nie wykorzystam. To jest
    prosta i przejrzysta oferta. To jest moje zdanie.

    > Ile? Poważnie pytam, jaką metodę zastosowałeś przy obliczaniu tych rat?

    Kupiłem Nokię 6300 za 500zł ( równo rok temu ) nówka sztuka, z gwarancją
    Nokii i dokupiłem Mobilkinga. Moim zdaniem nie ma na rynku tańszej
    oferty i korzystniejszej ze względu na doładowania i np. użeraniem się z
    operatorem na źle wystawioną fakturę, nieaktywowany w terminie pakiet
    darmowych minut itd. itp. Wszędzie wszechobecne gwiazdki, tu takie, tu
    śmakie ograniczenia. Mam tego dość. Mobliking jest przejrzysty, żadnych
    gwiazdek, ukrytych kosztów, nareszcie!!!

    > Jak wysokie? Wyższe niż raty 0% w wiadomym sklepie?

    Nie kupuję w wiadomym sklepie. Bo jest drogi.

    > Albo liczą lepiej od Ciebie?

    Jest takie mądre przysłowie, że każde grabie grabią do siebie. Tamte
    grabie grabią w ich stronę, moje grabią w moją. Proste, nie?
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|