  • 1. Data: 2009-06-27 00:48:53
    Temat: Ultradzwiekowy odstraszacz zwierzyny lesnej
    Od: "SQBI" <s...@o...pl>

    Witam wszystkich serdecznie
    Tak jak w temacie - szukam jakiegos ustrojstwa, ktore mozna by zamocowac na
    motocyklu i w razie potrzeby (np jadac noca przez tereny lesne) właczac. Czy
    macie jakies doswiadczenie w tym temacie. Do napisanie tego posta sklonila
    mnie sytuacja sprzed 40 min, kiedy to o malo nie zaparkowalem na sarnie. W
    ostatnim czasie coraz czesciej mam doczynienia z wszelakim zwierzyncem
    wyskakujacym na droge w wiekszej lub mniejszej odleglosci od kol motocykla.
    Jest to tylko kwestia czasu kiedy w koncu wyglebie na jednym z nich.
    Ostatnio w serwisie motocyklowym mialem okazje naocznie zobaczyc skutki
    takiego spotkania na XJ i jej poobijanym kierowcy ,ktory to mial niemile
    spokanie z dzikami. Nie spodobalo mi sie.
    Jakies propozycje ??

    sqbi
    ---
    GPZ 500 S
    FZ6 Fazer

  • 2. Data: 2009-06-27 03:21:37
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

> [...]
    > skutki takiego spotkania na XJ i jej poobijanym kierowcy ,ktory to mial
    > niemile spokanie z dzikami. Nie spodobalo mi sie.

    Są takie gwizdki, co to niby ultradzwiekami straszą gawiedź wszelaką. Mocuje
    sie toto na blotniku i powietrze powoduje wibracje. Czy to skuteczne to nie
    wiem, nie wiem nawet czy naprawde montuje sie to na błotniku, bo też
    słyszałem że to do... doopy =(:-o)

    Zdroofka Johnny

  • 3. Data: 2009-06-27 06:13:15
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 27 Cze, 02:48, "SQBI" <s...@o...pl> wrote:
    > Jakies propozycje ??

    http://tinyurl.com/ot7pmb

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 4. Data: 2009-06-27 06:19:03
    Od: wodzu <t...@n...pl>

    On 27 Cze, 08:13, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

    > http://tinyurl.com/ot7pmb
    >
    > Pozdrawiam
    > Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    > --
    > Kawidlo GPZ 550 '82
    > Tygrys '05

    No ...,ale jak masz prędkośc większą od dźwieku to zwierze nie usłyszy
    na czas :)
    tak na serio to daj sobie spokój z tego typu gadżetami,bądż czujny i
    rozsądny i oczywiście w czepku urodzony.
    Pozdr.Wodzu

  • 5. Data: 2009-06-27 08:54:00
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    > Witam wszystkich serdecznie
    > Tak jak w temacie - szukam jakiegos ustrojstwa, ktore mozna by zamocowac na
    > motocyklu.

    Witaj.
    Bylo o gwizdkach na TVN-Turbo w programie Gadzet, czy jakos tak.
    Jedyne co uzyskali to strate czasu i pieniedzy. Nie dzialaly zadne
    gwizdki(tanie/drogie).
    Duzo rozwagi w terenach zalesionych i bedzie dobrze.

    Pozdr
    Koczis
    R1

  • 6. Data: 2009-06-29 05:43:41
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Koczis wrote:
    > Bylo o gwizdkach na TVN-Turbo w programie Gadzet, czy jakos tak.
    > Jedyne co uzyskali to strate czasu i pieniedzy. Nie dzialaly zadne
    > gwizdki(tanie/drogie).

    Wypowiadał się znany okolicznym leśniczym jeleń, który stwierdził z
    przekąsem:
    - Na mnie te gwizdki nie działają.

    > Duzo rozwagi w terenach zalesionych i bedzie dobrze.

    A jak masz przywalić w łosia to i tak przywalisz.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 7. Data: 2009-06-29 06:53:39
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > A jak masz przywalić w łosia to i tak przywalisz.

    W łosia pół biedy, gorzej jak w słonia pierdyknie ;-))))

    grzech
    vl800

  • 8. Data: 2009-06-29 14:04:01
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "grzech" <z...@w...pl> wrote

    > W łosia pół biedy, gorzej jak w słonia pierdyknie ;-))))

    Chyba nie wiesz co piszesz.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 9. Data: 2009-06-29 18:29:59
    Od: Terror <t...@s...scigacz.pl>

    On Mon, 29 Jun 2009 08:53:39 +0200, grzech <z...@w...pl>
    wrote:

    > W łosia pół biedy, gorzej jak w słonia pierdyknie ;-))))

    nooo... 800 kg stojace na drodze to faktycznie nic

    --
    Terror | B12 | X360 | PSP | GG:52182

  • 10. Data: 2009-06-29 19:54:29
    Od: "Watson" <w...@g...pl>

    Użytkownik "SQBI" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > naocznie zobaczyc skutki takiego spotkania na XJ i jej poobijanym kierowcy
    > ,ktory to mial niemile spokanie z dzikami. Nie spodobalo mi sie.

    V90 1000ccm wydechy Yoshi
    nooo moga być inne przelotowe.

    Gwarancja ze nic w okolicy co ma uszy nie podejdzie :)

    --
    Wats.
    Sie mieli.