  • 11. Data: 2011-08-01 09:57:51
    Temat: Re: Ukraina, Lwow, Jałta, Krym
    Od: "WaFel" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Tytus z domQ" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j13r9f$c6n$1@inews.gazeta.pl...
    > Siemka
    > Za pare dni jade, lekka obiazdowka ze zwiedzaniem.
    > Z Wawy ma Krym.
    > Podpowiedzcie gdzie pojechac, co zobaczyc i jak z noclegami (zabieram
    > namiot).

    W skrócie. Jeśli masz ograniczenie prędkości to jedź tyle, ile masz na znaku
    i trzymaj się prawego pasa. Rzadko zatrzymują tych, którzy nie łamią
    przepisów, sam pewnie zwrócisz uwagę, jak jeżdżą miejscowi i jakoś nie
    płacą. Jeśli dorwie Cię oznakowane Camry to pewnie będą Ci wmawiać, że mają
    wszystko nagrane a żadnych urządzeń rejestrujących nie mają ba! nawet
    alkomat jest na chuch. Wystrzegaj się oddawania do ręki milicjanta
    dokumentów a szczególnie paszportu, z autopsji wiem, że potrafią je po
    prostu zabrać i sobie pojechać dalej a to Ty masz ich ścigać i prosić o
    zwrot za odpowiednią łapówką oczywiście.
    Omijaj Kijów bo Cię korki wykończą, możesz skręcić w prawo na Fastiv. Do
    Kijowa droga jest nowa z kilkoma małymi remontami. Możesz zwiedzić Eupatorię
    i kierować się wybrzeżem w stronę Jałty, choć samo miasto jest
    przereklamowane. Dalej warto zahaczyć o Sevastopol i dojechać aż do Sudaku.
    Namiot możesz rozbić wszędzie z noclegami jest gorzej bo chcą dużo a warunki
    komunistyczne no i oczywiście kibel na Małysza.
    Pozdro
    WaFel

  • 12. Data: 2011-08-01 11:40:12
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 31-07-2011 17:10, Tytus z domQ pisze:
> [...]
    > Z Wawy ma Krym.
    > Podpowiedzcie gdzie pojechac, co zobaczyc i jak z noclegami (zabieram

    Nie demonizowalbym Ukrainy, w zeszlym roku (fakt autem) zrobilem Ukraine
    w te i wewte (2400km) w poprzek przez Kijow i na 3 auta dostalismy
    lacznie 2 mandaty. Za predkosc - zadnej lapowki, mandat z taryfikatora.
    Wazne, jechac z wylaczonymi swiatlami, pilnowac sie ograniczen predkosci
    i uwazac w Kijowie na pieszych. Reszta.. male miki.
    Zajrzyj do muzeum kosmonautyki w Zytomierzu.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 13. Data: 2011-08-01 12:06:15
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-08-01 13:40, Grzegorz Rogala pisze:
    (...)
    > Wazne, jechac z wylaczonymi swiatlami,

    A to czemu?

    Pozdr
    DP

  • 14. Data: 2011-08-01 12:30:35
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Don Pedro <n...@o...pl> napisała rzekomo news:j164rf$ki2$1@news.onet.pl
    > W dniu 2011-08-01 13:40, Grzegorz Rogala pisze:
    > (...)
    > A to czemu?
    > Pozdr
    > DP

    Pewnie temu, ze na Ukrainie nie ma obowiazku jazdy na swiatlach.
    Jadacy na swiatlach sam sie wystawia na cel pazernej drogowki.
    Przypuszczam.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 15. Data: 2011-08-01 14:05:44
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 01-08-2011 14:06, Don Pedro pisze:
    > W dniu 2011-08-01 13:40, Grzegorz Rogala pisze:
    > (...)
    >
    > A to czemu?

    Jasio Ci odpowiedzial, tam nikt nie jezdzi na swiatlach do poznego
    wieczora a po co sie wyrozniac z tlumu?
    Za to w nocy hardkorowo jest bo wylaczaja dlugie/pmg... jak juz nic nie
    widac ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 16. Data: 2011-08-01 14:58:41
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Grzegorz Rogala"
    Nie demonizowalbym Ukrainy, w zeszlym roku (fakt autem) zrobilem Ukraine
    w te i wewte (2400km) w poprzek przez Kijow

    Nie wiem jakie te wewte zrobilem ale mnie wychodzi ze do Jalty to mam z
    chaty 1600 km.
    To bez zwiedzania juz jest ponad 3000
    Reszta uwag wpisana do notesika :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 17. Data: 2011-08-01 15:31:22
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 01-08-2011 16:58, Tytus z domQ pisze:

    > Nie wiem jakie te wewte zrobilem ale mnie wychodzi ze do Jalty to mam z
    > chaty 1600 km.
    > To bez zwiedzania juz jest ponad 3000

    2400 z hakiem po samej Ukrainie..
    a i jeszcze, w nocy uwazaj na oswietlone inaczej ciezarowki, u nich sie
    duuuzo buduje ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 18. Data: 2011-08-03 07:14:58
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 01.08.2011 14:06, Don Pedro pisze:
    > A to czemu?

    Bo tam normalnie jest w tym zakresie i Polak od razu rzuca się w oczy.

    --
    Tom01

  • 19. Data: 2011-08-03 08:17:36
    Temat: Re: Odp: Ukraina, Lwow, Jałta, Krym
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 31 Lip, 17:37, "Johnny" <j...@p...pl> wrote:
    > Tez się zastanawiałem na Ukrainą, ale od pomysłu tego odwiódł mnie opis
    > wyprawy na Krym (warto przeczytać ten artykuł przed wyjazdem) jaki znalazłem
    > w czerwcowym "Motovoyagerze". Co z tego, że landszafty piękne, ludzie
    > przyjaźni, jak policaje na każdym kroku żądają łapówek! Nic to, że jedziesz

    To chyba na innej Ukrainie byłem, nikt mnie suszarką nie łapał, a i
    opowiastki o legendarnych dziurawych drogach można psu w dupę wsadzić,
    bo jechałem xx-em i dałem spokojnie radę. A głównymi drogami mało co
    jeździłem :>

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
    --
    Kawidło GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 20. Data: 2011-08-04 08:41:50
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 sierpnia 2011, 17:31:22 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala
    napisał:

    > 2400 z hakiem po samej Ukrainie..
    > a i jeszcze, w nocy uwazaj na oswietlone inaczej ciezarowki, u nich sie
    > duuuzo buduje ;)

    w nocy to nie polecam jechać, bardzo męczący zmotoryzowani tubylcy jeżdżących
    uporczywie na przeciwmgielnych, drogi jak u nas kiedyś były, z milicją nie pogada-
    łapówki jak już musisz to niewielkie sumy, na granicy wlot bez problemów, na
    wyjeździe już spore kolejki- u tubylców szukają papierosów i alkoholu, a przyjezdnych
    czepiają się w formularzu ilość przewiezionej gotówki i czekają na łapówkę, poza tym
    widoki piękne, dziksze, a i polecam okolice "Khrebet Uzun-Syrt" fajne miejsce na
    rozbicie namiotu